824

بعد از یک هفته تمام گرفتار نگرانی و دکتر و بیمارستان‌ بودن، دیشب بالاخره شازده آخرین دوز داروی کرونا رو دریافت کرد و تمام! یک هفته سخت و طاقت فرسا با کلی کار در خانه و معطلی های چندین ساعته در بیمارستان که با تموم شدن پروسه بیمارستان رفتن، کلی کارم سبک شده و مونده پرستاری در منزل که با بهتر شدن اوضاع شازده نسبت به روزهای قبل با آرامش بیشتری در حال انجامه. هر غذای مقوی ای که بلد بودم پختم، آب هر میوه ای رو که شده گرفتم و بارها خدا رو شکر کردم که اوضاع از این بدتر نشده!
امروز به مناسبت طی این هفته پر فراز و نشیب یه مرخصی نصفه نیمه به خودم دادم، یه دستی به سر و صورتم کشیدم و چند قسمت از فصل آخر سریال this is us رو تماشا کردم. 
ان شاالله بلا و مریضی از همه تون دور باشه رفقا!

نظرات 5 + ارسال نظر
LePetit Prince شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 11:43 ب.ظ

برای همتون آرزوی سلامتی دارم. لطفا قبل از اینکه واکسن کرونا تزریق کنید، نظرات کارشناسی رو دربارش مطالعه کنید.

سلام ممنونم

سمانه دوشنبه 4 مرداد 1400 ساعت 08:03 ق.ظ https://weronika.blogsky.com/

الحمدالله که خطر رفع شده
عاشق خودت و شکرگذاربودنت هستم عزیزم
انشالله که خدا توان و قوت مضاعف بده بهت بانو
و روز به روز بهتر و بهتر باشین

الحمدلله
ممنون نظر لطف شماست

شهناز 2 شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 02:00 ب.ظ

خدا رو شکر که همسرتون دارند بهتر میشند و همه چی داره ختم به خیر میشه خدای متعال به همه بیماران شفای عاجل عنایت کنه ان شا الله و به پرستاران بیماران چه در بیمارستان و چه در خانه سلامتی ،صبر و عزت عنایت کنه

ممنونم
ان شاالله

مونا پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 02:58 ب.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام خدا رو شکر که بهتر شدید
میشه یک لیست از غذاها و آبمیوه ها رو برای من بنویسید؟کرونا گرفتیم متاسفانه

سلام ممنونم
آب هویج و سیب
شیر موز با شیره خرما
آش ماش
انواع خوراک با بلدرچین
عصاره گوشت...
ان شاالله سلامتی باشه.

متین سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 12:02 ق.ظ

انشالله که همیشه سالم باشید

ممنون از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد