654

صبح نسبتا زود برای یه کار اداری با شازده از خونه زدیم بیرون، کارهای کش داری که آخرش هم به سرانجام نرسید! موقع برگشت که قدم زنان به سمت ماشین می رفتیم، بساط سبزی فروش گوشه پیاده رو چشمم رو گرفت، سبزی خوردن های تر و تازه و بامیه های ریز و سبزش! به شازده گفتم بامیه بخریم شام خورشت بامیه درست کنم؟ یک کیلو بامیه خریدیم و پنج دسته سبزی خوردن، محض تنوع و اندکی خودشادسازی تو این روزای بی سر و ته بلاتکلیفِ غرق در مشکلات کاری شازده. مشکلاتی که سالهاست از بین نمی رن، فقط از نوع به نوع دیگه تبدیل می شن، سخت تر و عمیق تر. یه زمانی حسم به این جور مشکلات ناراحتی بود، یه زمانی خستگی، حالا رسیدم به حسی. حالتی که نسبت به بعضی چیزهای دیگه هم پیدا کردم، همون هایی که یه زمانی خیلی برام مهم بودن و خیلی براشون تلاش کردم و نشد! این بی حسی خیلی اعصاب خردی ها و ناراحتی های بالقوه رو از بین برده، همون طور که خیلی از شور و شوق ها رو...

القصه! به محض رسیدن به خونه نشستم به پاک کردن سبزی ها و آماده کردن بامیه ها. بعدازظهر خورشتم رو بار گذاشتم و مشغول خیاطی شدم تا پیرهن نخی گلدارم رو برای روزهای گرم پیش رو به سرانجام برسونم. بوی خوش غذا توی خونه پیچید و دوخت پیرهن گل گلی تموم شد. حموم کرده و با پیراهن نو دور هم نشستیم دوره سفره شامی که با کمک بچه ها پهن کردیم، برای خوردن یک شام دلچسب و یک حال خوب! 


پ. ن: ساعت ارسال نوشته حاکی از این می باشد که این جانب هنوز در حال و هوای شب بیداری های ماه رمضان به سر برده و نمی دانم از چه موقع خواهم توانست شب ها به سان آدمیزاد به خواب روم! 


نظرات 4 + ارسال نظر
گیس گلابتون یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

گلابتون بانو جان، چقدر خوشحالم شما هنوز وبلاگ می نویسید. بقیه وبلاگنویسها به اینستاگرام کوچ کرده اند. به نظر من اینستاگرام برای نشر عکسهای زیبا و متنهای کوتاه است. خواندن این مطلب زیبا در اینستاگرام، مزه خواندنش در اینجا را ندارد. این نظر من است البته. من قلم شما را بسیار دوست دارم. انشاالله مشکلات کاری همسرتان به پایان می رسد. بی حسی را خیلی خوب نوشتید. اعصاب خردی ها را از بین می برد، ولی شور و شوق را هم می کشد... بله... همینطور است. سلامت باشید و در پناه خدا

سلام دوست قدیمی
ممنون از نظر لطفتون. منم در مورد اینستاگرام مثل شما فکر میکنم!
به همچنین

کیانا دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 03:02 ق.ظ

منم بیدارم

سها سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 07:29 ق.ظ http://Mjsoha.blogfa.com

چه خوبه که هنوز هستین..کلی حالم خوش شد ازاینکه هنوزم هستن کسایی که فراموشت او قلب وبلاگ می چرخه...حتی اگه اندک کسانی باشن برای خوندنشون..
..

ممنون از لطفتون و این که شما هم همچنان به عنوان خواننده حضور دارین!

Amir شنبه 8 تیر 1398 ساعت 01:38 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

تو کتاب مردای مریخی و زنان ونوسی نوشته بود که وقتی خانمها یه چیزی رو میگن دنبال پیدا کردن جواب براش نیستن در حالی که مریخی ها برداشتشون اینه که باید بهشون جواب بدن مثلا من دوست داشتم راه حل بدم که چیکار کنید که اکی باشه اما الان به این فک میکنم که خب اونم پازلی از زندگیه دیگه

البته شما راه حل هم میدادین ما استقبال میکردیم! به هر حال ممنونم از لطف و همراهی تون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد