510

یکی از معضلات بزرگی که این روزا باهاش درگیرم اینه که چرا نمی تونم زمانی که بافتنی می بافم کتاب هم بخونم! یه کار بافت رو به سفارش یکی از دوستام دارم انجام می دم و همین موقع دو تا کتابی که چند وقته دوست دارم بخونمشون هم به دستم رسیده. بافتن و خوندن رو که نمی شه هم زمان انجام داد، اگر هم بخوام برای هر دوش وقت بذارم دیگه به کارای خونه و بچه ها نمی رسم. اصلا چرا بشر باید این قدر محدودیت داشته باشه؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
آقای تلگرامی یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 10:09 ق.ظ http://tel.blogsazan.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.
اگر مایل بودین تبادل لینک کنیم.
لطفا عنوان لینک رو بده که من هم توی وبلاگم قرار بدم.
لینک من: معرفی کانال تلگرام
tel.blogsazan.com

Amir دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 03:50 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
2 تا پیشنهاد میکنم هر کدومشو که راحت بودین برای انجام 2 کار همزمان بافتنی و خوندن کتاب با هم ، انجام بدین و لذتش رو ببرین.

1.از کتاب صوتی استفاده کنید و همزمان باهاش بافتنی رو هم بکنید.

2.من کتابخونه که میرم یه جاکتابی پلاستیکی هست که به کتاب شیب میده و راحت روش قرار میگره ، ( تقریبا اندازه کتابه ) بذارین جلو چشتون و همزمان باهاش بافتنی هم بفافین در حالی که چشمتون رو کتابه و ذهنتون درگیر بافتن بافتنی.

یه تمرینی بود مثل همین 2 کار که اگه کسی بتونه با دست راستش در جهت عقربه ساعت دایره بکشه و با اون یکی دستش در خلاف عقربه ساعت مربع بکشه میتونه همزمان 2 تا کار رو انجام بده.

اینو که گفتم جدی بودا ، یه کوچولو تمرین ذهنی میخواد.موفق باشین

سلام
ممنون از توصیه هاتون
هرچند به نظرم عمل به پیشنهاد دوم چشمامو اذیت می کنه!

Miss.khorshid دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام
از کتابهای صوتی استفاده کنین. شاید اولش سخت باشه ولی واقعا خیلی کاربردیه. موقع رانندگی، توی باشگاه، موقع انجام کارهای خونه....قابل استفادست.
من خیلی راضیم البته کتاب گوش ندادم تا حالا.بیشتر فایل های سخنرانی و یه سری برنامه های روانشناسی رو گوش کردم. خیلی خوب بوده خدا رو شکر

سلام. هنوز با کتاب صوتی ارتباط برقرار نکردم! البته گاهی حین کار سخنرانی گوش میدم اما دلم خوندن اون چند تا کتاب خاص رو میخواد!

قوری سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 09:36 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com


جدا چرااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد