637

هوایی به این شدت سرد و گرفته و ابری، دو تا بچه سرماخورده و بی حال و همسری که از دیروز برای کار شهرستانه و تا چند روز آینده هم بر نمی گرده، حس و حال و حوصله ام رو برای انجام هر کاری گرفته! ژاکت به تن و پاپوش به پا چسبیدم به شوفاژ و تنها کار مثبتی که کردم، خرید و پخت شلغم برای بچه ها بوده!

تو این اوضاع شاید شروع یه بافتنی جدید خوب می شد اما تازه دیشب بافت یه پتوی نوزادی گوگولی رو تموم کردم، شستم و اتو کردم گذاشتم کنار تا تحویل صاحبش بدم. البته روزی که بافتنش رو شروع کردم صاحب نداشت و همین طوری چون از مدلش خوشم اومده بود رفتم سراغ بافتنش. کارش که از نیمه رد شد، عمه کوچیکه خواست برای سیسمونی دخترش که تازه باردار شده و منم تند و تیز تمومش کردم. حالا هم فقط دیدن فیلم و خوندن کتاب می خوام، اونم در حالت زیر پتو و چسبیده به شوفاژ!

شرایط  جدید کاری شازده  طوری شده که احتمالا نیمه اول هر هفته رو تهران نیست و باید سعی کنم با این مساله هم مثل باقی چیزها کنار بیام و بپذیرمش. دوست داشتم همه با هم می رفتیم یه شهر جدید، یه خونه جدید، برای یه کار جدید و کلا همه چی عوض می شد. نیاز مبرمی دارم به تغییر و تحول های درست و حسابی و حال خوب کن که اتفاق نمیافتن و امکانات به تحقق رسوندنشون هم نیست! اما شرایط فعلی یعنی بیشتر شدن کار و مسئولیت و تنهایی من! البته که امیدوارم خیر و برکت نهفته ای در این وضعیت باشه که به زودی برام آشکار بشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
Amir دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 12:37 ق.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

امیدوارم هر چی خیر و برکته براتون مثل نقل و نبات بباره

ان شاءالله ممنون از دعای قشنگتون.

سمیه دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 08:16 ق.ظ

من به عنوان کسی که تجربه زندگی تو تهران رو هم داره واقعا بهتون پیشنهاد می دم به زندگی کردن تو شهرستان جدی فکر کنید ممکنه اولش خسته کننده به نظر برسه ولی بعدش می بینید چقد راحت می تونید به کلاس زبان و موسیقی و ورزش بچه ها برسید هوا تمیز دارین و آرامش هزینه ها کمتره و کنترل و بزرگ کردن بچه تو شهرستان به مراتب راحت تر از تهرانه شهرستان از نظر امکانات پزشکی خیلی مشکل پیدا می کنید که اونم اگه یه شهرستان نزدیک تهران باشه حله البته که ایشااله هیچ وقت نیاز نشه

بهش فکر کردم اما شهری رو که همسرم برای کار میرن رو از خیلی جهات برای زندگی دوست ندارم!

زینب سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 12:17 ق.ظ

منم همین حس و حال شما رو دارم دلم یه تغییر میخاد

کاش که یه جور خوبش اتفاق بیافته!

مینو پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 11:39 ب.ظ

اداره کردن دو بچه بدون کمک های همسر سخته.امیدوارم سرماخوردگی بچه ها هر چه زودتر خوب بشه.

بله خیلی! ممنونم از محبتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد