622

خانوم کوچولو رفته مهد کودک، اولین روزیه که رفته. هفته پیش بعد گشت و گذار بین مهد کودک های منطقه مون، این جا رو پسندیدم و  اول هفته برای پسش دبستانی یک ثبت نامش کردم. از اون روز کلی شوق و ذوق داشت برای اومدن چهارشنبه که روز جشن و شروع پیش دبستانیش بود. صبح تا صداش کردم با خنده بیدار شد، صبحانه اش رو خورد و لباس فرم صورتی رنگش رو پوشید. آماده برای شروع یک تجربه جدید!

خانوم کوچولو رو که تا امروز از من جدا شده نبود، رسوندم و برگشتم خونه. خونه ای که خالی از وجود بچه ها و کاملا ساکته. حالتی که سال هاست خونه ما به خودش ندیده! نشستم پای چرخ خیاطی تا تو این سکوت بی سابقه یه پیرهن گل گلی برای دخترم بدوزم و تو دلم دعا می کنم تو جشن بهش خوش بگذره!


نظرات 3 + ارسال نظر
متین چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 09:59 ق.ظ http://matinzandy.blogsky.com/

عزیزم مبارکه انشالله ، دختر گلتون موفق باشه و شما هم سالم و شاد

سلام. متشکرم
سلامت باشین.

پرنده گولو چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
مبارکه
ان شالله توی مسر زندگی و تحصیل همیشه به دلخوشی و موفقیت حرکت کنه

سلام. ممنون از لطفت. ان شاءالله.

کیانا چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 06:07 ب.ظ

الان عکسشو دیدم. چه خوشگل بود لباسشخوشس اومده از مهد؟

ممنون. بله خدا رو شکر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد