620

آدم تو زندگیش می تونه به خیلی از داشته ها و خصوصیات خوب دیگران غبطه بخوره و آرزوی داشتنشون رو بکنه. مثل زیبایی، تحصیلات، شغل، خانواده، هنرمندی، خوش اخلاقی و چیزهایی از این دست.

من تو این لحظه به چه کسانی غبطه می خورم؟ افرادی که عین آدمیزاد شب که می شه می گیرین می خوابن، وقتی خسته ان و می رن تو رختخواب خوابشون می بره، مجبور نیستن هی غلت بزنن و این پهلو اون پهلو بشن و در حالی که از خستگی حال هیچ کار دیگه ای جز خوابیدن رو ندارن، خواب جن بشه و اونا بسم الله!  بعد از کلی کار کردن  تو روز و مقاومت در برابر وسوسه خواب بعدازظهر به امید این که شب خواب راحت و زودهنگامی  داشته باشن، با خستگی نیان تو رختخواب و اون وقت بالای یک ساعت بگذره و خواب لحظه ای هم به چشمشون نیاد!  

بله! هر کسی تو زندگی حسرت یه چیزی رو داره! حسرت فعلی منم اینه که شبا سرم رو بذارم رو بالش و راحت خوابم ببره! که این بی خوابی های شبانه  فرساینده دست از سرم برداره.  اونم حالا که مهر اومده و هر روز باید صبح زود بیدار بشم و گل پسر رو راهی مدرسه کنم!

نظرات 4 + ارسال نظر
تیرداد دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 09:33 ق.ظ

خب خب خب الان من مورد حسادت شما واقع شدم ظاهرا

حسادت نه غبطه! همیشه خوب بخوابی!

رهآ دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 11:38 ق.ظ http://Rahayei.blogsky.com

آخ گفتی!
یکی از خوشبختی های دنیا به نظرم راحت خوابیدن! که منم ازش محرومم :(

واقعا خوشبختی بزرگیه!

آتوسا دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 02:05 ب.ظ

برای من شمارش معکوس خیلی جواب میده امتحان کن

چه جالب! من گاهی تو ذهنم با کلمات بازی میکنم اما چندان پاسخگو نیست!

سارکبیر دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 06:14 ب.ظ http://starling88.mihanblog.com/

قبل از خواب دمنوش بابونه و به لیمو بخورین... کمک میکنه راحت بخوابین

بله. قبلا گل گاو زبون و به لیمو میخوردم خیلی خوب بود. بابونه رو امتحان نکردم. ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد