616ّ. سلام بر محرم

چای با گل و هل دم کرده ایم، خرما را در ظرف چیده و روی میزها قندان و دستمال کاغذی گذاشته ایم. دیشب همه جا را پارچه ی سیاه و پرچم های مشکی زده ایم و حالا نشسته ایم به انتظار رسیدن عزاداران اولین روز مجلس روضه ی محرم در خانه ی پدری.


اگر به چیزی برای رستگاری امید داشته باشم، که در دنیا خیر و برکت و حال خوب بدهد و در آخرت مایه ی نجات و آمرزش شود، همین ایام و مجالس و روضه هاست، که امام بزرگواری که چراغ هدایتش از همه پر نور تر و کشتی نجاتش از همه بزرگتر است، با لطف و عنایت عالم گیرش دست های خالیم را بگیرد و پر برگرداند...


«السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین»


التماس دعا رفقای نازنینم!


نظرات 2 + ارسال نظر
رهآ پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 04:25 ب.ظ http://Rahayei.blogsky.com

التماس دعا. خوش به سعادتتون

محتاجیم به دعا

شیرین شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام عزیزم
عزادارایتون قبول باشه وانشالله حاجت رواباشین
مااز 15 سال پیش که تو خونمون ساکن شدیم یه همسایه داریم که ایام محرم مثل شما مراسم دارن و غذا هم میپزن. همیشه هم صدای دیگ ودیگچه و...ازساعت 4و5 صبح میاد تا آخرشب که بایدجابجا کنن و ..
خب تواین مدت من بارداربودم بچه کوچیک داشتم والانم که بچه ها بزرگن
هیچوقت تواین مدت اون غذا رو بماندادن . واقعا واسه من سواله نذری رو حتی به همسایه سمت چپی وراستی هم نبایدداد!!؟ یعنی نذری رو واسه فامیلا ودوستای خودمون میپزیم؟؟؟آخرشبم به هرنفر7-8 تا ظرف غذا بدیم ببرن!؟
من اصلا درکشون نمیکنم نمیدونم شایدم من متوقعم یا اصول نذری رو نمیدونم
ولی درهرحال امیدوارم شما مث همسایه مت نباشین که عطر وبوی غذا بپیچه تو حیاط خونه ولی دریغ ازیه غذا واسه همسایه

سلام. خیلی ممنونم
ما نذری پزون نداریم. تو خونه پدری پنج روز مراسم عزاداری داریم و برای روز آخر آش رشته می پزیم که برای همسایه ها هم میبریم.
منم با شما موافقم. همسایه ها باید از غذای نذری سهم داشته باشن. ما هم یه همسایه تو آپارتمان مون داریم که تو پارکینگ مشترک غذای نذری میپزه اما به هیچ کدوم از همسایه ها نمیده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد