607

دیشب یه بررسی انجام دادم ببینم چرا کلافه ام و دست و دلم به هیچ کار نمی ره، فهمیدم به خاطر اینه که خونه در حد دل خواهم تمیز و مرتب نیست! چون بالای یه هفته اس بیشتر روز سرم یا تو کتاب بوده یا گوشی و  کارای خونه رو سرهم بندی طور انجام دادم!

بعد ازخوابیدن شازده و بچه ها  نشستم به خوندن کتابی که دستم بود تا تمومش کنم و وسوسه ی نشستن سرش دست از سرم برداره ، بعد امروز  به دل درست به کارای خونه برسم! 

همه جا رو جاروبرقی کشیدم، گردگیری کردم، حموم و دستشویی رو شستم، یه سری لباس ریختم تو ماشین و... بعد که کارام تموم شد و ذهنم تا حدود زیادی سر و سامون پیدا کرد،  یه نگاه به نقشه های قلاب بافی توی گوشیم انداختم و یکیش رو انتخاب کردم برای بافتن رومیزی برای میز عسلی هام محض تنوع! رومیزی بزرگی که برای میز مربعی جلوی مبلام بافته بودم، هفته ی پیش تموم شده و فقط مونده اتو کردنش، تا ببینیم به حول و قوه ی الهی کِی حسش میاد! آخه اتو کردن رومیزی های قلاب بافی شده یه مقدار تشریفات داره و وقت گیره،  یه وقت فکر کنین که من تنبلی می کنم!


نظرات 1 + ارسال نظر
کیانا یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 11:17 ب.ظ

گلی جون من هنرم در حد صفره. ولی دلم میخواد برا اتاق نی نی یه تابلو بدوزم. گلدوزی یا شماره دوزی؟یا چیز جدیدی بذهنت میرسه؟در حد آماتور

سلام. می تونین اسم نی نی رو با حروف گلدوزی کنین و بعد دورشم چند تا گل کوچیک ساده بدوزی.
شماره دوزی هم طرحای بچگانه قشنگی هست که می تونی پترنش رو از نت پیدا کنی
از کانال تلگرامم بهم پیام بده یه سری چیز دارم برات بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد