603

از عواملی که موجب خشکی مو و موخوره می شه، استفاده ی زیاد از سشوار و اتوی مو و رنگ کردن های مکرر عنوان شده. من اصلا اهل سشوار و اتو کشیدن نیستم مگه مورد خیلی خاصی باشه. اما رنگ کردن مکرر رو  به خاطر تنوع طلبی و خودشاد سازی با تغییر ظاهر چرا!  حالا اینم که موهای من به طور ژنتیکی خشک و وز داره در کنار این رنگ کردن زیاد، باعث شده موهام وضع جالبی نداشته‌ باشه. دو ماه پیش موخوره ها رو کوتاه کردم و یه رنگ تیره هم گذاشتم تا دیگه موهام اختلاف رنگ ریشه و ساقه پیدا نکنه و تا یه مدت رنگشون نکنم. با این حال  و با وجود رسیدگی هایی که با استفاده از شامپو و نرم کننده مخصوص موهای خشک و آسیب دیده و ماسک مو و روغن های طبیعی انجام میدم، در اثر اقدامات مخرب قبلی الان موهام هیچ وضعیت جالبی نداره و دوستشون ندارم اصلا! نرم و صاف که هیچ وقت نبودن، اما قبلا با یه کم ژل یا روغن نارگیل یه فر قشنگی پیدا می کردن که الان دیگه اونم نمی شه !
 دنبال یه ماسک موی خیلی خوب و مؤثر می گردم تا موهام رو از این وضعیت دربیاره و یه حال خوبی بهشون بده. چند روزی هم هست تو نت درباره انواع ماسک موها جستجو کردم اما به نتیجه ی قطعی نرسیدم. فروشنده ها هم که معمولا هر چی خودشون موجود دارن براش تبلیغ می کنن!

 همه ی اینا رو  گفتم که بگم  اکنون دست یاری به سوی شما همراهان و خوانندگان عزیز دراز می کنم تا با معرفی یک محصول خیلی خوب  که خودتون تجربه کردین، محصولی که  موها رو خیلی نرم و ابریشمی کنه و البته خیلی گرون نباشه، بنده را از معضلات مویی رهایی بخشید! 
پیشاپیش از کمک و همراهی شما سپاس گزارم!


نظرات 8 + ارسال نظر
صهبا دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.sahba44.blogfa.com

سلام
ماسک موی ایوروشه به موهای من جان داد.اخیرا خیلی گرون خریدم .
روغن ارگان مارک پنتین هم با قیمت مناسبتر کمک بزرگی میکنه. دقیقا مشکل شما را داشتم.

سلام
ممنونم از راهنمایی تون.

اسرین دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 09:06 ق.ظ

منم مشکل مشابه رو دارم
راهش اینه که همیشه به مو رسیدگی بشه
ماسک مو- تقویتی بعد از حمام و نوک گیری منظم موها
من از ماسک مو revlon استفاده کردم و از بقیه خیلی بهتر بوده
البته یا خودم از کیش و از مغازه معتبر خریدم، یا سفارش دادم برام بخرن. ظاهرا تقلبی ش زیاد هست.
ماسک های خونگی و طبیعی هم عالیه و هیچ ضرری نداره، فقط دردسر داره و خودم امتحان نکردم

سلام
خیلی ممنونم.

ندا دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 01:00 ب.ظ

اسپری نرم کننده موی کودک فیروز خیلی خوبه.من از چند نفر خیلی تعریفشو شنیدم.خودمم استفاده کردم خیلی خوب بود.وز مو رو تا حد زیادی میگیره.قیمت ناچیزی هم داره.
در راستای خودشاد سازی میشه ورزش و کتاب خوندن و خیلی چیزای دیگه رو جایگزین کرد.من خودم با اینکه موی سفید زیاد دارم هیچوقت حاضر نمیشم رنگشون کنم.کلی به بدن ضرر میرسونیم و مواد شیمیایی وارد بدن خودمون میکنیم که چی بشه؟تازه بعدشم ما می مونیم و موهای آسیب دیده...
خودمون رو همینجوری که هستیم دوست بداریم.

سلام. از اون هم گاهی استفاده می کنم. اما اثر درمانی نداره.
درست می گین. ممنون از توصیه های خوبتون.

رزا دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 04:50 ب.ظ

گلاب نازنین یک قاشق مرباخوری روغن زیتون رو کمی گرم کن و کف سر و ساقه ی موهات رو ماساژ بده.با یه کلاه رنگ سرت رو بپوشون.بعد از دو ساعت با شامپوی مخصوص خودت بشور.دو قاشق غذاخوری بابونه رو تو یک لیوان آب بجوشون به مدت یک ربع.بعد صافش کن.جوشونده ی بابونه رو بعد از اینکه موهات رو شامپو زدی به کف سر و ساقه ی موهات بمال یک ربع بمونه.آبکشی کن.نتیجه رو به من بگو.

ماسک روغن زیتون رو چند بار امتحان کردم. برای نتیجه دهی خوب باید نصف روز روی سر بمونه بعد تا یه هفته موها نرمه. بابونه رو امتحان نکردم.
ممنونم.

آتوسا دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 06:41 ب.ظ

عزیزم روغن زیتون رو هم امتحان کن، یکربع- نیمساعت قبل از حمام رو ساقه موهات بزن. بهتره کف سرت نزنی چون باعث ریزش میشه.

بله اون رو قبلا امتحان کردم. ممنونم.

زینب چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام عزیز. من می خوام روشی بهتون بگم که خیلی ساده و بی دردسره
هرشب قبل از خواب با انگشتاتون حسابی کف سر رو ماساژ بدید تا داغ داغ بشه. حدود سه دقیقه. بعد برس بکشید و بخوابید
فرداش میبینید پایین موتون انگاری جون گرفته. هر شب اینکار رو بکنید

سلام. خیلی ممنونم. امتحانش می کنم.

خورشید پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
فکر میکنم موهای منم دچار مشکل موهای شما شده. من بیشتر موهام رو رنگ میکنم و دو سه بار تا حالا مجبور شدم دکلاره و ریموور استفاده کنم. از بچگی موهام خشک و وز بودن
آرایشگاهی که میرفتم مورد اطمینانم بودن بهم پیشنهاد کردن موهام رو کراتینه کنم و توضیح دادن که کراتینه دو مدله. یکی لخت میکنه همراه با مواد ویتامینه و دومی لخت و ابریشمی میکنه. من اولی رو انتخاب کردم و با کلی سلام و صلوات انجامش دادم. صرف اطمینان به خانوم آرایشگر که مطمئن بودم حواسش به حلال و حروم هست و مواد خوبی استفاده میکنه.
خدا رو شکر نتیجه خیلی بود. با اینکه گفته بودن حدود شش ماه موندگاری داره ولی تقریبا تا یکسال هم خوب بود. البته یه کوچولو مراقبت میخواد اونهم استفاده از شامپو و ماسک مو بدون سولفات هست. درسته یه نقدار هزینه کراتینه کردن و این شامپوهای خارجی بالاست ولی واقعا ارزشش رو داره. موها حسابی جون میگیرن و زنده میشن.
****یه پیشنهاد دارم اینکه سعی کنین از شامپو و ماسک و شامپو بدن های بدون سولفات استفاده کنین. ایرانیها برای بچه ها سی گل شامپوها رو داره. برای بزرگسالان من هنوز پیدا نکردم. توی خارجی ها این یکی دو سال انواع مختلف رو امتحان کردم. Low shampoo ایوروشه قیمتش از بقیه مناسبتره و نیازی به ماسک هم نداره خودش به اندازه کافی موها رو نرم میکنه. الان یه مقدار گرون شده. من از ۲۸ تومن شروع کردم به خریدنش.
در کل متوجه شدم سولفات شامپو باعث خشکی مو و از بین بردن شفافیت رنگ مو میشه.
این بود انشای من
ان شاءالله موفق باشین

سلام
خیلی ممنون از توضیحات خوب و کاملتون.

مریم شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 06:52 ق.ظ http://L-r-y.blogsky.com

من تا حالا راجع به نرم کننده ی موی بچه نشنیده بودم. وب شما رو که خوندم یکم سرچ کردم و رفتم گرفتم. خوبه فعلا :)

برای خشکی نمیدونم ولی اگه مو یکم وز باشه، وقتی خیسه ببافی خیلی بهتر میشه

سلام. ممنون از توصیه تون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد