603

از عواملی که موجب خشکی مو و موخوره می شه، استفاده ی زیاد از سشوار و اتوی مو و رنگ کردن های مکرر عنوان شده. من اصلا اهل سشوار و اتو کشیدن نیستم مگه مورد خیلی خاصی باشه. اما رنگ کردن مکرر رو  به خاطر تنوع طلبی و خودشاد سازی با تغییر ظاهر چرا!  حالا اینم که موهای من به طور ژنتیکی خشک و وز داره در کنار این رنگ کردن زیاد، باعث شده موهام وضع جالبی نداشته‌ باشه. دو ماه پیش موخوره ها رو کوتاه کردم و یه رنگ تیره هم گذاشتم تا دیگه موهام اختلاف رنگ ریشه و ساقه پیدا نکنه و تا یه مدت رنگشون نکنم. با این حال  و با وجود رسیدگی هایی که با استفاده از شامپو و نرم کننده مخصوص موهای خشک و آسیب دیده و ماسک مو و روغن های طبیعی انجام میدم، در اثر اقدامات مخرب قبلی الان موهام هیچ وضعیت جالبی نداره و دوستشون ندارم اصلا! نرم و صاف که هیچ وقت نبودن، اما قبلا با یه کم ژل یا روغن نارگیل یه فر قشنگی پیدا می کردن که الان دیگه اونم نمی شه !
 دنبال یه ماسک موی خیلی خوب و مؤثر می گردم تا موهام رو از این وضعیت دربیاره و یه حال خوبی بهشون بده. چند روزی هم هست تو نت درباره انواع ماسک موها جستجو کردم اما به نتیجه ی قطعی نرسیدم. فروشنده ها هم که معمولا هر چی خودشون موجود دارن براش تبلیغ می کنن!

 همه ی اینا رو  گفتم که بگم  اکنون دست یاری به سوی شما همراهان و خوانندگان عزیز دراز می کنم تا با معرفی یک محصول خیلی خوب  که خودتون تجربه کردین، محصولی که  موها رو خیلی نرم و ابریشمی کنه و البته خیلی گرون نباشه، بنده را از معضلات مویی رهایی بخشید! 
پیشاپیش از کمک و همراهی شما سپاس گزارم!