591

علاوه بر معضل بزرگ شام و ناهار چی بپزم که بین همه ی خانما مشترکه، یکی از معضلاتی که گاهی به طور جدی باهاش درگیر می شم، جمع و تا کردن لباس های خشک شده و معضل تر از اون پهن کردن لباسای شسته شده اس، جوری که الان چند ساعته لباس ها رو از تو ماشین درآوردم و ریختم تو سینی، اما حس و حال پهن کردنشون نمیاد! 

حالا خدا رحم کرده مجبور نیستم مثل قدیمیا با دست لباس بشورم و بعد ببرم کله ی پشت بوم پهن کنم!


 یه نکته ای هم در گوشی بگم که دارم رو بچه ها کار می کنم تا امر خطیر تا کردن لباس ها رو به طور کامل بهشون محول کنم، فعلا در حد نصفه نیمه اس!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 08:16 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

سلام
من که محول کردم هم پهن کردنشون و هم جمع کردنشون
اوایل استقبال شد اما بعدش پی بردن چ کلاهی سرشون رفته و هی پاس می دن به هم اما باید ب طرق مختلف باهشون کلنجار بری که دوباره دم ب تله بدن

بله منم در حال کلنجار رفتنم فعلا. گاهی همکاری میکنن گاهی نه!
خب بالاخره بچه باید بتونه یه باری از روی دوش والدین برداره دیگه!!!

کیانا پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 09:19 ب.ظ

من از اول ازدواج مسئولیت انداختن لباس تو ماشین و پهن کردنشو ب گردن همسر دلبند انداختم

کار بسیار درستی کردی!

فاطمه شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 04:17 ب.ظ

لباسای شسته شده رو میریزم جلوی همسر و میگم با دخترا تاشون کنید. خدایی همسرم به خوبی از عهده این کار برمیاد.
جدیدا وقتی میرم ورزش یه لیست بهشون میدم شامل دو سه تا کار که باید انجام بشه و خوشبختانه انجام میشه

خیلی هم عالی! همسر من تو کارای دیگه مشارکت میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد