582

مفاتیح جلوم بازه.قسمت پایانی اعمال ماه مبارک رمضان، دعای شب آخر و دلم نمیاد بخونمش. باورش سخته که این قدر زود گذشت، چی شد اصلا؟! تا بیایم یه نگاهی بیاندازیم به دور و بر و بفهمیم چی به چیه، بساط مهمونی داره جمع می شه.  هنوز دستای من خالیه و بارم سنگین. ماه عزیز نرفته دل تنگشم. به روزهای بعد فکر می کنم که بدون لحظه های قشنگ سحر و افطار، بدون دعاها و مناجات های لطیفشون، چه جوری می خوان بگذرن؟ نکنه دوباره غرق در روز مرگی ها و غفلت ها باشه؟؟؟


«اللهم لا تجعله آخر العهد من صیامی لشهر رمضان...»

خدایا این را آخرین دوران روزه گرفتن من در ماه رمضان قرار نده...


چشمم به این جمله ازدعاهای شب آخر می افته و صفحه ی مفاتیح جلوم تار می شه  و اشکام جاری...


خداحافظ ای ماه خوب خدا



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد