581

ماه مبارک از نیمه گذشت، این قدر تند و سریع که نفهمیدم چی به چی شد! کار و فعالیت بنده هم تو این ماه مثل خیلی خانومای دیگه زیاد شده و نسبت به ماه های دیگه مدت بیشتری رو در آشپزخونه می گذرونم و این یه تناقض عجیبه بین روزه دار بودن و نیاز به تدارک خوراکی های بسیار! اصلا ما چرا ماه رمضان یه کم تمرین ریاضت کشیدن نمی کنیم که این قدر زحمت خانومای خونه زیاد نشه؟!  البته که من خودم موافق این مساله ام اما بقیه ی اعضای خانواده موافق نیستن!!!

این موقع که می شه و ماه از نیمه می گذره، یه جور هول میافته تو دلم که اون قدر وقتی رو که صرف آشپزی و بذار و بردار و دیدن فیلم و سریال کردم، برای قرآن و دعا نذاشم و فرصت ها داره از دست می ره. حالا هر چند به خودم دلداری می دم که خدمت به خانواده و همسر روزه دار هم نوعی عبادته و صوابش کم نیست، اما این ماه باید فرصتی باشه تا اون قدر حالمون رو خوب کنیم که واسه ی باقی سال ذخیره داشته باشیم. تو روز میلاد کریم اهل بیت دخیل مولود این روز شدم تا با لطف و کرم بی مثالشون وجودهای خالی ما رو پر کنن از حال عالی، احسن الحال، پر از نور و رحمت و مهربونی...

محتاج دعای خیرتون هستم رفقای نازنینم!


نظرات 1 + ارسال نظر
تیرداد سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 02:41 ب.ظ

گلی جون عبادات قبول باشه‌.من خودم ازونایی م که تو ماه رمضون بیشتر هوس میکنم غذاهای متنوع درست کنم.بشدت دلم خوراکیای خوشمزه میخواد.یعنی هرچی که بگی هوس میکنم و یکی از خودازاریهام دیدن عکسای سایتهای آشپزیه.تا این حد یعنی.خدا شفا بده انشالله.

از شما هم قبول باشه. خب خدا رو شکر یکی مثل خودم پیدا کردم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد