579

در این چند روز باقی مانده تا ماه مبارک، جهت پاره ای از آمادگی های مربوط به این ماه، دوز کدبانو گری در بنده به شدت بالا رفته و افتادم روی دور تند! خونه رو تمیز کردم، سیر داغ و پیاز داغ درست کردم، حبوبات پختم، نعنا خشک کردم... و در آخر هم تمرین پخت نان کردم! سر و سامون گرفتن کارها  بوهای جور و واجوری که تو خونه می پیچه،علی رغم خستگی فراوان  ناشی از حجم زیاد کارها حالم رو خوش  می کنه! 

با این وجود همه ی این کارها بخش ظاهری و کوچیک و کم اهمیت آماده شدن برای حلول ماه مبارکه. اصل کار دله که باید مهیا بشه و حالش خوش! منم که بلد نیستم مثل آماده کردن خونه  و مواد خوراکی افطار و سحر، حال دلم رو اون طور که باید و شاید درست کنم. این رو باید سپرد به امام مهربونمون تا کمک کنه، دستم رو بگیره و  با خودش ببره بنشونه سر سفره ی مهمونی خدا...

نظرات 3 + ارسال نظر
Amir چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 03:41 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
فرا رسیدم ماه مبارک ، مبارک باشه

سلام. ممنونم. برای شما هم مبارک باشه.

دیبا چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 06:39 ب.ظ

همین کارهای ظاهری هم آمادگی روحی میخواد. خدا به هممون معرفتشو بده که قدر این ماه رو بدونیم. خانم برای من هم دعاکنید یک تو راهی دارم و نمیتونم روزه بگیرم.

ان شاءالله
حتما اگه قابل باشه. به سلامتی ان شاءالله. شما هم مار رو دعا کنین.

شهناز2 پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام علیکم ..حلول ماه پر از خیر و برکت رمضان رو بهتون تبریک میگم ان شا الله بهترین بهره ها رو از این ماه داشته باشین و این دوستان مجازی رو از دعای خیرتون بی بهره نزارین اگرچه ما اسما مجازی هستیم ولی من شما رو خیلی دوست دارم سعی میکنم هر روز بهتون سر بزنم و خیلی جاها به یادتونم پس زیاد مجازی نیستیم

علیک سلام
ان شاءالله. به هم چنین.
خیلی ممنونم از این همه لطف و محبتتون. سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد