577

پارسال همین موقع ها بود که به سرم زد یه روتختی ببافم!  کلی هم اینستاگرام و سایت های هنری رو زیر و رو کردم به دنبال مدل دلخواه و عکس ذخیره کردم تو گوشیم. اما بعدش به چند دلیل نشد: خیلی نخ لازم داشت، نخ خوب خیلی گرون بود، من اون موقع خیلی بی پول بودم ، بافتش خیلی زمان می بردو می ترسیدم وسط کار دیگه حوصله ام نکشه و ولش کنم!  بله به این چند دلیل خیلی دار،  پروژه ای که اون همه برایش ذوق و شوق داشتم منتفی شد و رفت پی کارش! 

حالا چی شد که یاد این افتادم؟ دیروز که اینستاگرام رو نگاه می کردم، دیدم یکی از خانوم های بافنده ی بسیار با سلیقه یه برنامه ی بافت دسته جمعی پتو گذاشته. به این صورت که نقشه ی بیست تا *موتیف مختلف رو به صورت هر دو هفته یه بار یکی، بذاره و تو این دو هفته ازش هشت تا بافته بشه. آخر کار صد و شصت موتیف خواهیم داشت که می شه باهاشون  یه پتوی بزرگ یا یه نیمچه روتختی درست کرد. و البته پیشنهاد داده که کامواهای مورد نیاز خرد خرد و در رنگ های مختلف خریداری بشه. یه پتو با طرح ها و رنگ های مختلف که حتما چیز جالبی از کار درمیاد! حالا دوباره رفتم تو فکرش و نمی دونم تو این پروژه ی بافت شرکت بکنم یا نه! با این حال و از اون جایی که حتی فکر کارای هنری هم منو به هیجان میاره، تو ذهنم مارک کاموا و رنگ هاش رو انتخاب کردم و  منتظرم که موتیف اول گذاشته بشه!


*موتیف همون مربع های تشکیل دهنده ی پتو یا روتختیه!

نظرات 5 + ارسال نظر
بهانه جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام عزیز
میشه آدرس اینستای این گروه رو برای من هم بنویسین... چون دقیقا من هم با دلایل مشابه شما مدت هاست تو فکر بافت روتختی هستم و شاید کار گروهی باعث بشه شروع کنم به بافت.

سلام بله حتما
https://www.instagram.com/zahrafarhad/

موفق باشید!

مینو شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 06:57 ب.ظ http://Milad321.blogfa.com

باید کار جالبی بشه.کارهای قلاب بافی خیلی قشنگن.

بله. هم خیلی قشنگ هم خیلی پر زحمت!

مهتاب یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز .میتونی در زمینه روانشناسی کمکم کنی؟

سلام
من تخصصی در زمینه روانشناسی ندارم!

بهانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 03:04 ب.ظ

ممنون عزیز...
شما هم موفق باشید ان شاء الله

سلامت باشید

زندگی می بافم پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام عزیزم.خوبین ؟ یه مدته ننوشتی گفتم حالت رو بپرسم.

سلام. خوبم. ممنون از لطفت عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد