568

تعطیلات نوروزی امسال رو اگر بخوام به طور خلاصه تعریف کنم شامل دو نکته بود: زود گذشتن و خستگی مداوم! طبق معمول خیلی از برنامه هام عملی نشد _که البته چند سالیه سعی میکنم از قبل خیلی نقشه نکشم که با عملی نشدنشون حالم گرفته نشه!_ خیلی از عید دیدنی هامون موند و تهران گردی هم زیاد نداشتیم، یعنی جای جدیدی رو نشد ببینیم. دو مورد پیک نیک خانوادگی داشتیم که در مکان های تکراری برگزار شد!

با این اوصاف دیشب کلی دلم گرفته بود که تعطیلات داره تموم می شه. هر چی نباشه خوبیش این بود که حداقل تلویزیون برنامه های پر و پیمونی داشت و شب ها تا دیر وقت پای سریال و فیلم سینمایی بودیم و صبح ها هر چه قدر می خواستیم می خوابیدیم! _یک زندگی رویایی از نظر من!_ اما امروز که صبح زود بیدار شدم، گل پسر رو راهی مدرسه کردم و در جهت انجام اولین تصمیم سال جدید نیم ساعتی پیاده روی کردم، از این که بعد چند هفته زندگی درهم و برهم به سبک هرچه پیش آید خوش آید، به زندگی عادی با روال منظم برمی گردیم حس خوبی بهم دست داد!  باید بشینم و یه برنامه اساسی برای استفاده بهتر از اوقات در سال جدید بریزم!


۱۴ فروردین ۱۳۹۷



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد