562

یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه: مادرو ببین، دخترو بگیر! قبل ها اصلا این رو قبول نداشتم. به نظرم بین من و مامان یه دنیا تفاوت بود و ما هیچ ربطی به هم نداشتیم. خیلی از کارای مامان برام قابل درک نبود و قبولشون نداشتم و فکر می کردم من با یه شیوه ی کاملا متفاوت  زندگی خواهم کرد!

اما هر چی سال های عمرم گذشتن، من بیشتر شبیه مامان شدم. رفتارهام، دغدغه هام، طرز فکرم... مامان و کارها و فکرهاش برام قابل درک شدن و من از این بابت خوشحالم! 

مامان با اون همه خصوصیات خوب و مثبتش، با روحیه ی قوی، فکر مثبت، اعتماد به نفس، با گذشت بودن، راحت گرفتن زندگی و باقی چیزهای دوست داشتنیش که خوشبختانه بخشیش رو در وجود منم گذاشته، یکی از روشن ترین و پررنگ ترین و مهم ترین وجوه زندگی منه و هر چی از این بابت خدا رو شکر کنم کمه!

دیشب که هدیه ی روز مادر رو بهش دادم و بوسیدمش، با تمام وجودم گفتم ان شاءالله سال های سال زنده و سلامت باشی و ما بیایم براتون هدیه بیاریم و تو دلم باز هم این دعا رو با خودم تکرار کردم و از خدا خواستم مامان رو برام حفظ کنه...


+رفقای نازنینم عیدتون مبارک!

ان شاءالله از دست خانوم فاطمه زهرا عیدی های خوب بگیرین و حاجت روا بشین.


++ فاتحه و صلوات هدیه به روح مادران آسمانی همراهان و خوانندگان عزیزم شد. روحشون شاد و قرین رحمت الهی باشه.


نظرات 3 + ارسال نظر
خندان جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 11:33 ب.ظ

روز مادر برشما الهه ی مهر مبارک.واقعا شماهم یه مادر نمونه ای.

ممنون از نظر لطفتون. سلامت باشین.

Amir پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 03:22 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

خدا مادرتون رو حفظ کنه و روزتون هم با تاخیر مبارک باشه

خیلی ممنون سلامت باشید.

Amir پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 03:22 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
شما رو به چالش نوروز 1397 دعوت میکنم

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1396/12/24/post-311/چالش-نوروز-1397

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد