561

بعد عمری که همیشه خودم موهام رو رنگ می کردم، یه رنگ موی فانتزی جینگولی  با گذشت و گذار از نت پیدا کردم و  از ترس این که خودم نتونم عینش رو در بیارم، به  خاطر دو تا مهمونی و مولودی پیش رو بلند شدم رفتم آرایشگاه. قبلش  هم عکس رنگ مورد نظر رو برای آرایشگر با تلگرام فرستادم و قول داده که عین همین رنگ رو برام درمیاره.

حالا بعد کلی صرف وقت و البته پول، رنگ موی از کار دراومده هیچ گونه ارتباطی با رنگ موی درخواستی من نداره و بعد شاکی شدنم آرایشگر مربوطه می فرمایند خب اون رنگ روی زمینه ی موی شما در نمیاد و باید فلان کنیم و بهمان! علاوه بر این که کلی از قشنگی رنگ موی فعلی تعریف کرده!

با نارضایتی اومدم خونه و کلی به خودم غر زدم که اصلا برای چی رفتم  آرایشگاه و اگر خودم رنگ کرده بودم قطعا  قشنگ تر و شیک تر می شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد