555

هوای تهران مثل بهشت شده! نم نم بارون با یه خنکی ملایم که بعد آلودگی وحشتناک هفته ی پیش، خیلی خیلی مزه می ده و حال خوب کنه! الهی شکر!

یه هم چین هوای دل انگیزی سر ذوقم آورده. شال و کلاه کردم رفتم سوپری محل تخم مرغ گرفتم تا  کیک بپزم با یه رسپی جدید و ساده. کیکم  تو فر پف کرده و بوی خوشش بلند شده و اگر نتیجه خوب از کار دربیاد می شه جایگزین کیک اسنفنجیش کرد برای تولد ها.

اون هفته که کیک تولد خانم کوچولو رو خودم درست کردم، طعم و شکلش خوب از کار دراومد و همه ی  مهمون ها ازش تعریف کردن، انگیزه ی کسب تجربه های جدید در زمینه ی پخت و تزیین کیک در من رفته بالا و فعلا در مود کیک و شیرینی پزی هستم! خدا آخر و عاقبت ما رو دم عیدی با مسأله ی اضافه وزن و این صحبتا ختم به خیر کنه!


+ عکس و دستور پخت کیک در کانال


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد