545

تو چند سال اخیر، از اوایل دی ماه آروم آروم شروع میکردم به خونه تکونی. کابینت ها و قفسه های کمد ها و کشوها رو دونه دونه مرتب و تمیز می کردم و یه روز هم میگفتم کارگر بیاد برای تمیز کردن دیوار و شیشه. 
امسال اما دی ماه داره تموم می شه و من هنوز هیچ کاری نکردم! اصلا حس و حالش نمیاد و چند بار با خودم فکر کردم که خب امسال اصلا خونه تکونی نکنم! چی می شه مگه؟!
اما از اون جایی که « تو کتابا نوشته، تنبلی کار زشته» امروز خودم رو غافلگیر کردم و یهویی زنگ زدم به کارگری که سال های قبل برای خونه تکونیم می اومد،  برای اواسط  بهمن  یه روز رو رزرو کردم. _ بله الکی که نیست. دیگه واسه خونه تکونی هم باید از قبل وقت گرفت!_ حالا هم دارم برنامه می ریزم که مثل خانومای کدبانو، خونه تکونی قسمت های داخلی  رو شروع کنم،بلکه این بی حس و حالیم پر بکشه و بره به دوردست ها! 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد