536

زمستون اومده و هوا تازه یادش افتاده پاییزی بشه! این بارون نم نم امروز و هوای لطیف و زمینِ پر از برگ های پاییزی، هوس خیابون گردی رو می اندازه تو سرم، بلکه یه کم از کلافگی ها و ناراحتی های این روزام، با بارون شسته بشه و بره. لباس گرم می پوشیم و دست بچه ها رو می گیرم میریم بیرون. حالا نه که این قدرا هم سرخوش باشم، گل پسر تو مسجد محل کلاس  قرآن داشت و به این بهانه زدیم بیرون! بچه ها حسابی از دیدن بارون و اون همه برگی که روی زمین بود ذوق زده شده بودن، عین مامانشون! 

به مسجد که رسیدیم دیگه برنگشتم، با خانوم کوچولو تو قسمت زنونه منتظر نشستیم تا کلاس تموم بشه و دوباره پیاده بر گردیم سمت خونه.طبق قولی که از قبل به بچه ها داده بودم اول رفتیم لبنیاتی روبروی مسجد تا از بستنی قیفی های خوش طعمش بخریم و بعد آروم و قدم زنون برگشتیم خونه. حالم خیلی بهتر شده بود و با یه دوش آب گرم و لاک و رژ قرمز بعدش بهترم شد!

نتیجه ی این برگشتن تقریبی حال و حوصله ام، این شد که بیافتم به جون خونه! یه جارو و تی اساسی بکشم، رومبلی ها رو بشورم و تغییر دکوراسیون بدم و عود روشن کنم تا حال و هوای خونه هم عوض بشه.


نظرات 3 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 11:10 ب.ظ

چقدر عالی خوشحالم از خوشحالیتون. موقع بارون دعا ی بارون رو بخونید لطفا بگید بچه ها آمین بگن الهی که خدا به دل بی گناه اونها به ما رحم کنه . خودم هم اینکار رو میکنم به هرکس بچه داره میگم به بچه ات بگو دعا کنه کی مقرب تر از این فرشته های پاک.

ممنون
چه کار قشنگی!

Amir سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 07:45 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام دوست من

شما رو به خوندن این پست دعوت میکنم

عنوان پست : " با وضع افتضاح امنیت فعلی ، حتما نگاه کنید!"

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1396/10/05/post-277/با-وضع-افتضاح-امنیت-فعلی-،-حتما-نگاه-کنید-

Amir چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 10:38 ق.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

من حس میکنم خونه خیلی مظلوم واقع شده.

ولی عوض کردن دکوراسیون فوق العادست.خونه رو نما میاره

بله دقیقا.
البته خونه ما مظلوم نیست من هواشو دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد