527

شب عید خود را چگونه گذراندید؟

کل روز مشغول بودم. علی رغم ضد حال هایی که خورده بودم، همه ی خونه رو تمیز و مرتب کردم، جارو، گردگیری...، شام پختم، سالاد آماده کردم، تارت پرتقالی درست کردم، خوشگلاسیون کردم... بعد چندین بار که با شازده تماس گرفتم و جواب نداد، نزدیک نه شب خودش زنگ زد و گفت تو راهه. کِی رسید؟ ده و نیم شب! بچه ها نق زنان و گریه کنان از گرسنگی، من خسته و کلافه و ته دیگ نازنین لوبیا پلوم سیاه شده! غر هم نباید بزنم که شب عیدی واسه چی این قدر دیر اومده و اصلا چرا یه مسیر چهل دقیقه ای بیشتر از یک ساعت و نیم طول کشیده؟! چون همسرم دنبال تفریح که نبوده، کار می کرده! منم می خوام از هفته ی آینده این کارگرایی که همه ی کارام رو انجام می دن و مدام بادم می زنن و خوراکی دستم می دن رو بفرستم برای   شازده!!!

حالا از همه ی این حرفا که بگذریم، عیدتون مبارک رفقا!

شاد باشید!


نظرات 4 + ارسال نظر
Amir چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 04:16 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

عید شما هم مبارک
من یه کامنت تبذیک عید دیشب گذاشته بودم - نرسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همینجا تو بلاگ اسکای و پست قبلی

چرا رسیده! باز هم ممنون.

Diana چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 11:36 ب.ظ

Bedoone kochektarin mobaleghei bayad begam asheghe ghalametam,va hamishe mikhoonamet,

ممنون از نظر لطف و حضورتون.

سمیرا شنبه 18 آذر 1396 ساعت 08:59 ق.ظ

عید گذشته تون مبارک بانو....آخی درکت میکنم حق داری...آدم توقع داره حداقل بفهمنش..عیب نداره تنت سالم عزیزجان

ممنون
نه دیگه من عادت کردم!

تیرداد یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 12:26 ب.ظ

خسته نباشی.انگار خداوند به ما زنها توان مضاعف بخشیده!

سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد