515

کف اتاق خواب پر از وسیله اس. شازده داره کوله ی پیاده روی اربعینش رو می بنده. هر از گاهی هم یه چیزی رو می گه براش بیارم. فردا صبح عازمه ان شاءالله.

مدرسه ی گل پسر فردا جشن صبحانه داره. یه برگه دادن برای اطلاع رسانی که یه سری چیزا رو براشون بذاریم. یه سر به تلگرام می زنم و می بینم مادرای گروه مدرسه دارن از تزیین صبحانه حرف می زنن. یادم میاد پارسال برای جشن هیچ تزییناتی نکرده بودم و گل پسر بعد برگشتن از مدرسه از صبحانه های خوشگل هم کلاسی هاش گفته بود. اصلا حس و حال ندارم اما به خاطر سرخورده نشدن پسرکم بلند می شم و می رم سریع یه ظرف  از مواد چیده واچیده مخصوص صبحانه براش حاضر می کنم، سلفون می کشم و می ذارم تو یخچال.

اینا در حالیه که من امروز از صبح تا بعد ازظهر تو یه کارگاه پخت و تزیین کیک با خامه و فوندانت حضور فعال داشتم! بعد مدت ها که دلم می خواست تزیین اصولی کیک رو یاد بگیرم و به خاطر هزینه خیلی بالای کلاساش اقدام نکرده بودم، دوست عزیزی این جا رو بهم معرفی کرد که هم قیمتش مناسب بود و هم مربی خیلی خوبی داشت. حالا کلی ذوق دارم که وسیله بخرم و شروع کنم به کار، در حالی که مزه عالی کیکی که سر کلاس درست کردیم زیر زبونمه!

و به شدت خسته ام تو این اوضاعی که همه چی با هم قاطی شده!

  

نظرات 5 + ارسال نظر
Amir پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 09:05 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام به سلامتی
خب شما هم می رفتین دیگه! بچه ها رو میذاشتین پیش اقوام نزدیک

-------------
بهر صورت انشالله سفرای بعدی این مدلی قسمت شما هم بشه

علیک سلام. سلامت باشین.
آخه مدتش طولانیه بچه هام پیش کسی نمی مونن.
ان شاالله. ممنون

Amir پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 09:07 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

گروه تلگرام شما چه باحاله ، معلم پسر دایی کوچیکه ، یه گروه زد ، خانما به تفاهم نرسیدن گروه ترکید!

الان یه کانال هست که اونجا فقط خانم معلم تکالیف کلاسها و اخبار رو میذاره!

نه شکر خدا ما مشکلی نداریم. اونجا حسابی تبادل نظر می کنیم!

Amir پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 09:09 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

ای بابا ، این روزا هم میگذره و یه خاطره خوب ازش می مونه

+راستی اون پستی که درباره inside-out نوشته بودم رو خوندین ؟ با توجه به اینکه 2 تا کوچولو باحال دسته گل دارین ؟

اینو میگم

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1396/07/30/post-209/inside-out

نه هنوز. می خونم ان شاءالله

حکیمه شنبه 13 آبان 1396 ساعت 09:33 ق.ظ

میشه کلاس رو به من هم معرف یکنید؟ واقعا هزینه ی بعضی از اونا خیلی خیلی زیاده

بله اگر آدرسی از خودتون بدین

Amir شنبه 13 آبان 1396 ساعت 07:19 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

لطفا وقتی اون پست رو خوندید و کلیپ هاشم دیدید ، نظرتونو همونجا برام بذارین
دوست دارم نظرتونو دربارش بدونم.

با تشکر

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد