512

از مشکلاتی که تو سال های اخیر باهاش مواجهم و انگار از عوارض دهه ی چهارم زندگیه، یه جور نیمچه افسردگی فصلیه. قبل تر ها پاییز فصل محبوبم بود و کلی باهاش حال می کردم، ولی حالا بیشتر برام حس مداوم خستگی ، بی حوصلگی و خوابالودگی میاره! 

در کنار این یکی دیگه از عوارض دهه ی چهارم برای من، غالب شدن ورِ زرنگ و کاری وجودم به ورِ تنبل و بی حالشه. در نتیجه نمی تونم درست و حسابی تو این رخوت پاییزی فرو برم و یه چیزی از درون هی بهم سقلمه می زنه که با وجود بی حال و حوصلگی، یه کاری برای خودم دست و پا کنم! مثل همین امروز که مجبورم کرد بلند بشم و از روی یکی از دستوراتی که چند وقت پیش رو گوشیم ذخیره کرده بودم، برای اولین بار نون بپزم!

و بعد از گذشت یک ماه از شروع پاییز، این حال منه: جنگ مداوم و خستگی ناپذیر بین ورِ تنبل و ورِ زرنگ وجود که امیدوارم بتونم ازش جون سالم به در ببرم!

نظرات 4 + ارسال نظر
قوری دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 04:21 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com

خوشمزه شد ؟ نوش جان

هی بدک نشد!
ممنون

تیرداد سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 01:10 ب.ظ

من که ور تنبلم همیشه غالبه

دیبا سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 11:55 ب.ظ

Amir چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 02:57 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

جدا"؟ نون پختین ؟ تو این تنور گازی ها ؟ خیلی باحاله

عکسشو میذاشتین خب!

بله اما توی فر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد