502

به این نتیجه رسیدم گل پسر به همون میزان که در درآوردن جیغ و گریه ی خانوم کوچولو تبحر داره، همون قدر هم می تونه مواقعی که خواهرش می افته رو دنده ی نق زدن و گریه های بی دلیل _جوری که من کم میارم_ با روش های خاص خودش آرومش کنه و از اون حال و هوا درش بیاره! 

وقتی حالت دوم اتفاق میافته، من پر حس های خوب می شم! دیدن برادر بزرگتری که حامی خواهر کوچیکترشه و می تونه حالش رو از بد به خوب برگردونه، خیلی لذت بخشه و من آرزو می کنم این حس محبت و حمایت همیشه بینشون بمونه، تا آخر عمر!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 03:18 ب.ظ http://weronika.blogsky.com/

انشالله

سمیه جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 08:36 ب.ظ

امیدوارم این حس حمایت و محبت طوری نباشه که بعدها دخترتون نقض یه خواهر شوهر خودخواه رو نسبت به زن برادش ایفا میکنه. چون خودم این درد رو دارم میگم

منم امیدوارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد