498

 به نظر من یکی از آزار دهنده ترین چیزها اینه که وقتی کسی هیچ درکی از شرایط زندگی تو نداره و تو یه وضعیت کاملا متفاوت با تو به سر می بره، بدون این که ازش درخواست کمک و راهنمایی کنی، بیاد واسه مسائل تو نسخه بپیچه و جوری باهات حرف بزنه که یعنی همه ی این مسائل ناشی از ضعف توئه و لاغیر! و اگر من بودم چنین می کردم و چنان می کردم!!!

مثلا کسی که بچه نداره و تو یه زندگی آروم دو نفره اس، چه طوری می تونه بیاد با قطعیت نظر بده که کم خوابی بچه ی من ناشی از عدم برنامه ریزی منه و اگه بچه ی اون بود بلد بود شب ها به موقع بخوابوندش؟! یا وقتی شوهرش کارمنده و همیشه سر ماه حقوقش رو گرفته و  هیچ کدوم از مشکلات یکی مثل شوهر من رو _که تو کار تولیده و مدام درگیر مواردی مثل پاس نشدن چک مشتری، فروش نرفتن جنس، جور نشدن مواد اولیه و..._ نداره، چه طوری می تونه بیاد بگه که خب همه ی مردا کار می کنن و شوهر من بیخودی اعصابش خرابه و فکرش مشغول. و اصلا تقصیر منه که شوهرمو لوس کردم و زیادی بهش رو دادم!!!


کاش به جای قضاوت  و اظهار نظرهای قاطع در مورد زندگی بقیه که گاهی خیلی با زندگی ما متفاوته، یه کم درک و همدلی داشته باشیم و طرف مقابل مون رو پشیمون نکنیم از حرف زدن! اصلا اینم نه، گاهی دهنمون رو ببندیم و سکوت کنیم! مگه ساکت بودن کسی رو کشته تا حالا؟! 



نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی کوچولو سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 04:36 ب.ظ http://tekrareman.blogsky.com

سلام.
واااااااای نگو که منم دل پری از نظرات بی جا دارم!
کلا نسخه پیچی بدون درخواست رو بذاریم کنار چه اتفاقی میفته؟فک کنم یه عده خفه شن و از اینکه نتونستن ابراز برتری کنن بمیرن!
بابا تو بهتری، تو میفهمی ما نه!

بعله واقعا کاش یکم شعووووووور بخریم، بجای کیف و کفش و...

سلام
آخ گفتی! کاش شعور هم خریدنی بود!

حمیده سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام.
خیلی خوبه که زود به زود مینویسید.
اگه کسی اینجوری٬ رو در رو قضاوتم کنه٬من هم حتما از خودم دفاع میکنم و بهش یادآوری میکنم که شرایطمون با هم یکی نیست و فرق میکنه.

سلام
ممنون
منم گفتم شرایطمون فرق می کنه اما کلا از بحث و جدل خوشم نمیاد. نمیشه به کسی که نمیفهمه چیزی رو به زور فهموند!!!

کیانا سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 07:58 ب.ظ

ای خواهر الان همه دارن نسخه میپیچن. چند وقت قبل رفتم مرخصی ساعتی بگیرم رییس اداره گفت نمیخوای بچه بیاری داره دیر میشه ها...

یا خدا!!!

سمیرا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 11:12 ق.ظ

الهی خدا خفه کنه فضولا رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد