492

قرآنم رسیده به آیات ابتدایی سوره ی مریم و چه قدر این سوره دوست داشتنیه، نرم و آهنگین، آرامش بخش و امیدوار کننده.

خدا در دو جای این سوره فرموده: « هو علیّ هیّن: این بر من آسان است.» و این آسانی رو در مورد دو امر محال بشری به کار برده. اول فرزند دار شدن یک پیرمرد و همسر نازاش، یعنی تولد حضرت یحیی (ع)  و دوم فرزند دار شدن زنی بدون وجود مرد، یعنی تولد حضرت عیسی (ع).

و این پر از امیده، امید به خدایی که انجام کار محال رو برای خودش آسون می دونه و یادمون میاره عملی شدن تمام چیزهایی که ما دور و سخت و ناممکن می دونیم برای خدا هیچ کاری نداره...

نظرات 2 + ارسال نظر
گولو دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام
به به
سوره ی نوزدهم قرانه ولی نمره اش بیسته
من کیف میکنم وقت خوندنش
اونجایی که خدا میگه کذلک
اقا همینه که هست
کیفور میشم قشنگ
چند ماه قبل دوستی گفت این سوره رزق زیاد با خودش میاره
یادمه شبی ده ایه میخوندم
اروم اروم شد شبی سی ایه
بعد پنجاه ایه
حالا اکثر شبها افتخار خوندنش رو دارم و عجب لذتی داره
سفارش میکنم ده ایه ده ایه شروع کن گلابتون جان
من رزق دیده ام

سلام
ممنون از توصیه خوبت. ان شاالله بتونم انجامش بدم.

. دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 10:57 ق.ظ http://khiyaanat.blogsky.com

هم سنیم
اما خدا تو نوشته هات و زندگیت پر رنگ تره
خوش به حالت

امیدوارم همین طور باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد