480

تو گالری گوشی من بعد از عکسای بچه ها، بیشتر از هر چیزی مدل و نقشه قلاب بافیه. همین طور که تو اینستاگرام بین صفحاتی که دنبالشون  می کنم _ که جز دوست و آشناها بیشتر صفحات اختصاصی بافت هستن_ چرخ می زنم، از هر طرح و مدلی که خوشم بیاد عکس میگیریم . به علاوه این که گاهی دنبال یه چیز خاصم و کلی سایت رو به دنبالش زیر و رو می کنم و مدل های مورد پسند رو ذخیره. در نتیجه  قسمت اسکرین شات گالری گوشی من در حد یه ژورنال تخصصی قلاب بافیه!

از بین این همه طرح و مدل یه سریش کاندید هستن برای بافته شدن. اما مشکل این جاس که کاندیداها این قدر زیادن که من نمی دونم باید کدوم رو انتخاب کنم! کامواهای خوبی که لذت بافتن رو بیشتر می کنن و نتیجه ی کار رو دل چسب تر هم این قدر قیمتشون بالاس که برای یه پروژه ای مثل روتختی یا پتو که مدت هاس تو فکرشونم باید با یه جیب پر از پول راهی راسته ی کاموا فروشی ها شد. نمی شه  وقتی یه طرح رنگارانگ مد نظرمه، ریسک کنم و تک تک کاموا بگیرم، بعد یه وقت برای ادامه ی کار دیگه از اون مارک و رنگ پیدا نکنم و کارم نصفه بمونه. یه هم چین پول زیادی هم که الان در دسترسم نیست! 

در نتیجه منِ معتاد به بافتن،  فعلا مدتیه بدون در دست داشتن بافتنی موندم. باید تصمیم بگیرم و یه بافت جدید رو شروع کنم. چیزی که حالم  روبهتر کنه، اعصابم روآروم تر و فکر و خیالای تموم نشدنی رو دور!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد