474. بی نت، با کتاب

ده روزی اینترنت نداشتم و در نتیجه کلی کتاب خوندم! دو جلد کتابی که تازه امانت گرفته بودم و دو تا هم از اونایی که چند ماه پیشم بود و فرصت خوندنشون رو پیدا نکرده بودم. تمام این کتاب ها به طرز خوشایندی جالب و جذاب بودن و باهاشون انگار به گوشه و کنار دنیا سفر کردم. 

با «کشتن مرغ مینا» به آمریکا و تبعیضات نژادی بین سیاه پوست ها و سفیدها، با «ادواردو» به ایتالیا و مافیای قدرتش و با «زخم داوود» به فلسطین و دنیای رنج و درد مردمش. 

این آخری رو بیشتر از همه دوست داشتم و با این که اولش فکر می کردم شاید حوصله سر بر باشه، اما با وجود تلخ و غمناک بودنش خیلی جذبم کرد و دو روزه تمومش کردم. نویسنده ی کتاب یه مهاجر فلسطینیه و داستان چند نسل از یک خانواده رو در خلال اشغال و جنگ و کشتار و آوارگی ، خیلی  زیبا و  متفاوت از تصویر ذهنی ما روایت و خواننده رو با تاریخ معاصر فلسطین و شیوه ی خاص  زندگی مردمش  آشنا می کنه.


بدون اینترنت بودن هم عالمی داره ها! اصلا باید هر از گاهی یه هفته رو برای خودمون به عنوان هفته ی بی نت اعلام کنیم و به زندگی عادی_ همون که تا چند سال پیش داشتیم! _ برگردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 04:44 ب.ظ

من تازه خدمتکارها رو خوندم خیلی قشنگ بود. توصیه مبشود

ممنون از توصیه ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد