469. هذا من فضل ربی

 استاد بزرگواری توصیه می کردن هر وقت به خاطر استعدادی،  امکاناتی، کار خیری و کلا هر چیز خوبی که تو زندگی تون هست احساس خوشایندی بهتون دست داد، بگین «هذا من فضل ربّی» (این از فضل پروردگار من است) یعنی سریع متوجه صاحب و دهنده ی این نعمت بشیم تا هم شکرگزاری مون بیشتر بشه و هم دچار غرور و تکبر نشیم.

این برای من یکی از بهترین و مهم ترین توصیه هایی بود که تا به حال شنیدم. اگر بهش دقیق بشم جا داره که روزی چندین بار به عناوین مختلف با خودم تکرارش کنم و چه قدر هم که قابلیت خوب کردن حال آدم رو داره...


+تو این شب های عزیز ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.




نظرات 1 + ارسال نظر
مطهر پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 05:12 ق.ظ http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد