467

خواب دیدم موهامو کوتاه کردم. خیلی کوتاه. تو خواب کلی حرص خوردم و با آرایشگر دعوا کردم که چرا سرخود این قدر موهامو کوتاه کرده! از خواب هم که بیدار شدم فوراً دست زدم به موهام و چک کردم که سر جاشون باشن! بعد یادم اومد که شنیده بودم  تعبیر کوتاه کردن مو در خواب، از بین رفتن غم و غصه ها و ناراحتی هاس و از اون جایی که خواب رو هر جور تعبیر کنی همون جور تعبیر می شه، همین تعبیر رو براش در نظر می گیرم و می ذارم به حساب نشونه ی استجابت دعاهام تو حرم امام رضا(ع) و قبولی نیتم تو روز تولد امام حسن مجتبی(ع)، ان شاالله.



وقتی یاد قیافه ام تو خواب با موهای کوتاه میافتم که چه قدر خوب شده بود و بهم می اومد، به سرم می زنه برم موهامو همون مدلی کوتاه کنم که البته چون هوسی بیش نیست، زیاد بهش اهمیت نمی دم که موجب پشیمونی نشه!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 12:21 ق.ظ http://zirzamin.blog.ir

من جزء اونایی ام که همیشه تشویق میی کنن به کوتاه کردن حداکثری موها. تجربه ی بسیار هیجان انگیزیه. شده برای یه بار هم تجربه ش کنید. بعد دیگه به این راحتیا نمیذارید بلند شه موهاتون!

من چند بار تجربه اش کردم. آخریش سه سال و اندی پیش بود و میخوام بلند باشن فعلا. خصوصا که همسر گرامی هم اصلا موی کوتاه دوست ندارن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد