463. بله برونه، گل می تکونه،دسته به دسته، دونه به دونه شادوماد

بوی عروسی پیچیده تو خانواده! عید مبعث بله برون داداش وسطیه اس و حالا همه به تکاپو افتادن. کلی شورو مشورت تو تلگرام و پای تلفن و ایده های جور واجور که کیک رو از کجا بگیریم و گل از کجا تزئینات چه جوری باشه و ... مامان جان هم بنده و خاله و زن داداش بزرگه رو فردا جهت انجام  تزیینات و جینگول کاری های مرسوم به خونه شون  فراخوندن و فرمودن همسایه ها یاری کنین تا من عروس داری کنم!!!

 عروس فامیله، از اون فامیلایی که اگر چه نسبتش زیاد نزدیک نیست اما روابطمون نزدیک بوده و اصلا از گزینه های پیشنهادی خودم بوده از اول! و این خیلی آرامش بخشه که  کاملا با مدل و تیپ و فرهنگ خانواده مقابل آشنا باشی، هرچند که وصلت با فامیل سیاست های خاص خودشون رو هم می طلبه اما در کل مزایاش از وصلت با غریبه بهتر به نظر میاد که البته امیدوارم بر همین نظر بمونم!

امروزرفتم قواره چادر رنگیم رو که چند ماه قبل خریده بودم و بعد هم هی تنبلی کرده بودم تو دوختنش، درآوردم. از اول هم انگار دلم می خواست برای بله برون بدوزمش و بالاخره امروز دوخته شد، هر چند به دردسر بسیار!  موقع برش و طی یه حرکت بی سابقه که مثلا خواستم شکل پایین چادر بهتر دربیاد، خیلی شیک خراب  بریدمش! بعد مجبور شدم کلی تکه پارچه ها رو این طرف اون طرف کنم تا جبران کمبود پایینش بشه و یه تکه بیراه بهش بیاندازم. حالا خوبه طرح چادر خیلی شلوغه و این شیرین کاریم رو نشون نمی ده! بعد هم دوختش ماجرایی بود با چرخ خیاطی ای که بازی درآورد و حداقل ده بار نخ پاره کرد! بالاخره بعد سه ساعت کلنجار رفتن با پارچه و قیچی و سوزن و نخ و چرخ خیاطی، چادر دوخته شد و یه بار سنگین از روی دوش من برداشته! حالا بماند که چند بار سرم کردمش و جلوی آینه چرخ زدم و با روسری مورد نظرم امتحانش کردم تا مطمئن بشم برازنده خواهر داماد هست! خوبه من عروس نیستم! والا!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
گیس گلابتون یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

مبارک باشه به به! عروسی خیلی خوبه. خواهر داماد باشید که دیگه عالی. انشاالله به پای هم جوان بمانند

خیلی ممنون. ان شاءالله همین طور باشه.

سارا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام.مبارک باشه.همیشه شادی و خبرهای خوب

سلام. ممنونم. ان شاالله

شهناز یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:52 ق.ظ

مبارک باشه به به عروسی داداش خیلی میچسبه الهی خوشبخت بشن و ان شا الله با تن سالم و دل خوش پسرتون رو داماد کنین و گل دخترتون رو عروس راستی میشه یه پست جداگانه و البته مفصل دراین مورد سر فرصت بزارین (هرچند که وصلت با فامیل سیاست های خاص خودشون رو هم می طلبه اما در کل مزایاش از وصلت با غریبه بهتر به نظر میاد که البته امیدوارم بر همین نظر بمونم!) بخصوص قسمت سیاست های خاصش

ممنون از لطفتون. ان شاءالله.
والا فعلا اون قدرا تجربه ندارم که بخوام یه پست در این باره بنویسم اما کلا لازمه در این موارد، طرفین بیشتر مواظب پخش نشدن اخبار و اطلاعات خصوصی و خبرچینی ها و این جور موارد باشن.

شهناز یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:54 ق.ظ

راستی یادم رفت چادر نو مبارک به خوشی سر کنین .ما شا الله چقد هنر مند خیاطی و بافتنی . کار حقوقی دیگه چی دارین رو کنین

خیلی ممنون. نظر لطف شماس!

سمانه یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 10:18 ق.ظ http://weronika.blogsky.com/

سلام
ی عالمه تبریک
چقدر دلم خواست خواهر داماد باشم
یعنی می آد من اون روز ببینم

سلام.
ممنونم.
ان شاءالله به زودی!

aftab mahtab یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:46 ب.ظ

mobarak bashe
eshala khoshbakht bashan
cheghade khobe ke minevisid

خیلی ممنون از لطفتون.

مامان اویسا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 11:45 ب.ظ

مبارک

سمیرا دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 11:36 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

وای به به چه خوب..مبارکه عروسی...خوشبخت بشن الهی...

سلامت باشین. ان شاءالله

هدی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام خوبید خانم کوچولو خوبه
به به چه حس خوبی ان شالله مبارک باشه

سلام. ممونم. سلامت باشید.

بهار دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 09:53 ب.ظ

به میمنت و مبارکی.
الهی که خوشبخت باشند و خوشحال.
ما هم آخر هفته ای که گذشت مراسم مشابه برای برادرم داشتیم.
خدارا شکر که خوز سپری شد.

ممنون سلامت باشین. هم چنین برای برادر شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد