461

چه قدر فکر و خیال بافته بودم که تو این روزای سفید ماه رجب مشهدیم و در جوار امام رئوف، چه قدر برنامه ریزی کردم و انرژی مثبت فرستادم. اما نشد باز هم نشد! برای چندمین بار تو این سال ها برنامه ریختیم و باز انگار سنگ از آسمون اومد!

دلم یه جوری عجیبی شکسته بود که حتما لیاقتشو ندارم که طلبیده نمیشم، مفاتیح رو باز کردم، خودم رو مجسم کردم جلوی ضریح تو صحن آزادی، زیارت نامه خوندم و اشک ریختم  و اشک ریختم...


تولد سی و سه سالگیم در بی حس ترین حالتم گذشت! قرار بود این سفر مشهد کنسل شده کادوی تولدم باشه و جبران سفر نوروزی ای که نرفتیم مثلا! ولی خب نه این شد و نه هیچ هدیه دیگه ای! شازده هم که سفر کاری بود و آخر شب رسید. حالا نه که سال های قبل خبری از هدیه های آن چنانی باشه و سورپرایز و جشن و این قرتی بازیا، امسال خودم انگار هیچ شور و هیجان خاصی نداشتم! از خاصیت های بالا رفتن سنه شاید.

دیروز کیک درست کردم و بردم خونه پدری که بهانه اش بیشتر دور همی بود و عید میلاد و روز پدر و با چند تا عکس ساده، پرونده تولد امسال هم بسته شد و رفت پی کارش!

نظرات 9 + ارسال نظر
پرنده گولو/نوشا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک
من برات اینجا از اعتکاف یه سوره مریم علیها سلام میخونم
ان شاء الله که لبت خندون بشه و دلت قندون
و چشمات به زودی زود از دیدن گنبد خوشگل و طلایی امام مهربون اشکو بشن

سلام
وای ممنون مهربون. خیلی حالمو خوب کردی!
ان شاالله به دعای شما

سمیرا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 07:48 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم حق داری ایشالا که هرچی زودتر امام رضا بطلبه و بری دیدنش

خیلی ممنونم. ان شاءالله.

کیانا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 03:58 ب.ظ

تولدت‌ مبارک‌عزیزم. انشالا بزودی بری مشهد

ممنون عزیزم. ان شاالله

بهار چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام.
تولدت مبارک عزیزم.
امیدوارم که به زودی زیارت نصیبتون بشه دلچسب دلچسب.
من هم مدت طولانی هست که نتونستم برم و دلتنگش هستم.
تولد من تو نوروزه و امسال هیچ کس یادش نبود که حتی تبریک بگه

سلام
ممنونم. ان شاالله به زودی قسمت همه آرزومندان بشه.

صهبا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.sahba44.blogfa.com

تولدتون مبارک
گاهی پیش میاد دل بد مدار.

ممنون
چشم سعی می کنم!

گلبهار پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 05:27 ب.ظ http://torshilite.blogsky.com/

سلام .تولدتون مبارک .براتون بهترین ها رو آرزو می کنم .

سلام
خیلی ممنون از لطفت

زیبا جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 02:23 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

تو که سن و سالی نداری عزیزم. توکلت به خدا باشه. تولدت هم مبارک. انشالله امسال سال خیلی خوبی برات باشه.

سن و سالم این قدر هست که بعضی حس ها و هیجاناتم کم رنگ بشه!!
خیلی ممنونم ان شاالله

Faeze شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 04:34 ق.ظ

Happy birthday Golabetoon jaan. Man hamishe be weblogetoon sar mizanam. Ishallah sale shod o movaffaghi pishe roo dashteh bashin.

ممنون از لطفتون. سلامت باشین.

حسنا شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 11:32 ق.ظ

بنظرم تنها کسی که میتونه حال ادم رو خوب کنه خود آدمه…خیلی وقتا این حالتا رو داشتم و واقعا توی رکود بودم…و تا وقتی خودم براش چاره ای نیندیشیدم هیچ چیز تغییر نکرده…
خودت به فکر یه چیزی باش…حتی اگه شده خیلی کوچیک ولی حالت رو خوب کنه…
من امسال نه تنها روز تولدم که روز زن هم به جز یه شاخه گل هیچی هدیه نگرفتم!راستش خودم رو برای چیزهای دیگه ای اماده کرده بودم ولی وقتی دیدم خبری نیست،خودم رو به این قانع کردم که چیزهای بهتری توی زندگیم دارم…میدونم هدیه گرفتن حس خوشایندی داره…ولی ما که نباید حال خوشمون رو منوط کنیم به رفتار دیگران…گاهی سر از کارای این مردا در نمیارم…
امیدوارم هرچی زودتر این رخوت و بیحالی ازت دور باشه

بله همین طوره. دارم تلاشم رو می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد