460.سرخوشانه!

یکی از برنامه های سال جدیدم اینه که کتاب زیاد بخونم. دنیای مجازی منو از دنیای مطالعه دور کرد بود، سال قبل خودمو دوباره بهش نزدیک کردم، امسال می خوام نزدیک تر کنم ! در اولین اقدام تو همین  چند روز بعد از تعطیلات دو تا کتاب خوندم. «جنس ضعیف» اوریانا فالاچی و «طوفان دیگری در راه است» از سیدمهدی شجاعی. هر کدومشون هم به نوعی جذابیت داشتن و لذت بخش بود خوندنشون.

برنامه ی بعدیم سفر رفتن بیشتره. این بی سفری دیگه داره خیلی روانم رو بازی می ده!!! سفر نوروزی مون هم که همون ابتدا کنسل شد و در نطفه خفه! البته این بیشتر از من به شازده بستگی داره که چه قدر همراهی کنه، همراهی ای که تو این سال ها نداشته! ولی من  سعی می کنم امیدم رو از دست ندم!  

نمونه ی یه آدم سرخوشِ خوش خیال که برنامه ها و نقشه هاش خیلی بیشتر از ایناس!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
پوران جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 07:06 ب.ظ http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

سلام خیلی خوبه بهتون پیشنهاد میدم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل رو بخونید با فایل های صوتیش رو گوش کنید تا سفر رو جذب کنید

سلام
ممنون از توصیه تون. فعلا که خیلی تمرکزم رو قانون جذبه!

صهبا جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.sahba44.blogfa.com

انشالله که برنامه هاتون مثل من با شکست مواجه نشه
راستی سال نو مبارک

ان شاالله!
ممنونم به هم چنین

کیانا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 03:57 ب.ظ

من تازگیا ملت عشق و خدمتکار رو خوندم و اثر مرکب. خیلی بهم‌مزه داد. البته ۳تا کتاب مختلفه ولی توصیه میشود

خیلی ممنون از توصیه ات.

سها دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.mjsoha.blogfa.com

سلام گلابتون بانوی ناااز،قدر ذوق کردم دیدم هنوزم هستن عزیزایی که وبلاگنویسی رو ادامه میدن،قدر الم خوب شد،خوووب باشین الهی..من..سها.

سلام
منم ذوق می کنم وقتی می بینم این جا هنوز خواننده داره!
ممنون از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد