454.دخترکم

حسابش دستم نیست که روزی چند بار دستاشو دور گردنم حلقه می کنه، می بوسدم و می گه دوست دارم مامان جون! یا به تقلید از من می گه: «هسته ی من! پودک من!» (همون هستی من، کودک من خودمون!)

وجودش، مهربونیا و شیرین زبونیاش به زندگیم  رنگ و نور می پاشه و من صبوری و مدارا با یه وروجک سه ساله انحصار طلب رو تمرین می کنم و خودم رو تربیت!


 دنیای مادر دختری مون  روز به روز قشنگ تر و عمیق تر می شه و هر چی شکر خدا رو کنم به خاطر این نعمت بزرگش باز هم کمه!


تولد سه سالگیت مبارک خانوم کوچولوی مهربون شیرین زبونم!

نظرات 6 + ارسال نظر
رز سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 01:27 ق.ظ

تولد دختر گلت مبارک،یه سوال من اصلا حال و حوصله بازی با تنها بچم که دختر سه سالست رو ندارم،شما چکار میکنید با این نیاز دخترتون؟

ممنون
حال و حوصله رو باید به وجود آورد! اولش شاید سخت باشه اما بعد می بینین که بازی و سر و کله زدن با بچه ها چه قدر شیرینه.
به این فکر کنین که این روزا خیلی زود می گذرن و دخترتون بزرگ میشه و ممکنه بعدها حسرتش رو بخورین!

الهام سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 08:30 ق.ظ

تولدش مبارک این خانم کوچولوی دوست داشتنی.
براتون بهترین ها رو آرزو می کنم و شادیتون مستدام

گیس گلابتون سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

تولد دخترک نازنین تان مبارک

ممنونم

Aftab mahtab سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 09:49 ق.ظ

tavalodesh mobarak bashe, eshala salem o saleh o tandorost bashe zire saye pedar obmadar

خیلی ممنون. ان شاالله

مائده سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام. تولد دخترک مبارک باشه. شادی ها و لذت های شیرین مادر و دختریتونم مستدام.

سلام. خیلی ممنونم. ان شاالله.

emasis جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 11:08 ب.ظ

تولدشون با تاخیر مبارک

ممنون سلامت باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد