453. بافتنی درمانی

یادم رفته بود که کلنجار رفتن با میل و قلاب و کاموا و طرح و رنگ زدن باهاشون چه قدرتی داره و چه قدر می تونه حالمو خوب کنه!  به توفیق اجباری چند تا مهمونی پیش اومده، رفتم سراغ موتیف های رنگی ای که  چند ماه قبل بافتشون رو تموم کرده بودم و از سر بی حوصلگی ته کمد مونده بودن و شروع کردم به وصل کردنشون. چیدنشون کنار هم و  هماهنگ کردن رنگ ها، بعد هم بافت حاشیه تا بشه یه مانتوی خوشگل و خوش آب و رنگ که از پارسال مدلشو تو یه پیج خارجی اینستاگرام دیده بودم و دلمو برده بود! حالا هر جا می رم  می پوشمش و کلی هم مورد پسند قرار گرفته!

بعدش رفتم نخ های قیطونی که از بافت کیفم مونده بود رو درآوردم و باهاشون یه سبد خوشگل بافتم واسه اودکلن ها و اسپری هام و اونم که تموم شد، گفتم تنبلی رو بذارم کنار و مثل دو سال قبل، لباس عید خانم کوچولو رو هم خودم ببافم. یه کت موتیفی  چند رنگ تو ذهنم بود که می خواستم بعدها ببافمش، وقتی حال و حوصله ام اومد سر جاش. ولی تصمیم گرفتم با بافتنش حال و حوصله مو بیارم سر جاش! رفتم و سه رنگ کاموای ابریشم گرفتم و چه می کنن این نخ های ابریشمی نرم و ملایم خوش آب و رنگ! چشم و انگشتا رو نوازش می دن انگار!

خلاصه که فعلا با نخ و قلاب مشغول خودشادسازی هستم! اون لا بلا هم هر از گاهی یه گوشه کناری رو می ریزم بیرون، تمیز می کنم، اضافه هاشو دور می ریزم و دوباره مرتب می چینم که امر مهمیست در جهت آرامش روح و روان خصوصا با درنظر گرفتن نزدیک بودن مراسم خونه تکونی!


+عکس کارهای جدیدم در پیج بافتنی اینستاگرامم به آدرس golabatoon_baft موجوده.

نظرات 5 + ارسال نظر
گلابتون چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 11:28 ق.ظ http://GOLABETOON1981.BLOGFA.COM

آفرین چه کار خوبی میکنی

کوثر پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 04:52 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
چقدر خوووووووووووووووووب
منم کار هنری همیشه حالمو خوب می کنه.

سلام

هانیه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 07:33 ق.ظ

سلام بانو
وای چقدرعالی.خوشبحالتون که بافتنی بلدین.منم خیلی ازدیگران توصیه بهدبافتنی کردن میشنوم واینکه حال آدموخوب میکنه اما بلدنیستم

سلام
بهتره یاد بگیرین!

بچه پولدار دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 08:31 ب.ظ http://rayhan3.blogfa.com/

ندا پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام بانو.ببخشید یه سوال کاملا غیرمرتبط با پستتون داشتم و اون اینه که من سال آینده میخوام آزمون وکالت شرکت کنم.اونوقت اگه من قبول بشم کانون استانمون محل اشتغالم رو تعیین میکنه؟؟؟با توجه به اینکه من متولد و ساکن مرکز استان هستم اگه مثلا رتبه م خوب نباشه (مثلا نفر آخر بشم )نمیتونم اینجا مشغول به کار بشم و کانون محل اشتغالمو تعیین میکنه؟

سلام
کانون محل اشتغال روتعیین نمی کنه، به انتخاب خودتونه. اما در صورتی می تونین شهر مورد نظرتون رو انتخاب کنین که رتبه های بهتر از شما قبلا انتخابش نکرده باشن و ظرفیت داشته باشه.
در واقع هر چی رتبه بهتر باشه دستتون برای انتخاب بازتره چون از رتبه یک شروع می کنه به انتخاب شهر تا برسه به رتبه های پایین تر.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد