452. درهم نوشت زمستانه

حال این روزام مثل پاندول ساعته! خوب،بد،وسط. یه روز با حوصله و پرانگیزه، یه روز بی اعصاب و بی حوصله. خلاصه که تکلیفم اصلا با خودم معلوم نیست! فقط  می دونم چیزی که خیلی بهش نیاز دارم بیرون بودن از خونه اس و دورهمی های دوستانه که البته زیاد هم موقعیتش پیش نمیاد. سرمای هوا هست و بچه ها و گرفتاری های اطرافیان! 

چیزایی که قبلا خیلی سرگرمم می کرد دیگه نمی کنه! مهم ترینش بافتنی که سال های قبل هم وقتمو پر می کرد و هم حالمو خوب، امسال اصلا حوصله اش نمیاد! البته خیلی هنر کردم یه ژاکت و کلاه برای گل پسر بافتم اما فقط همین! نظم و ترتیبم  تو انجام کارای خونه هم رفته پی کارش، همه کارام شده نصفه و نیمه و رفع تکلیفی!

نمی دونم افسردگی فصلی گرفتم یا این همه مشکل و مساله ی ریز و درشتی که اطرافم هست توان و رمقم رو گرفته؟؟؟ و البته که خیلی سعی می کنم با بهانه های کوچیک حال خودم و خونه رو خوب نگه دارم...

کاش حس و حال بیشتر نوشتن رو پیدا کنم!

نظرات 4 + ارسال نظر
بلورین شنبه 11 دی 1395 ساعت 09:15 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

به نظر من این حال و هوا موقتیه و بعدا دوباره حوصله ت بر میگرده. البته به قول شما ممکنه به خاطر فکر و خیال و مشکلاتم باشه که آدم و کلا بی حس و حال می کنه. سعی کن برطرفش کنی تا روکل زندگیتون تاثیر منفی نذاره

موقتی بودنش که هست. امیدوارم زودتر به ثبات برسم!

رز دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 11:35 ب.ظ

عزیزم من چند وقته که میخونمت شرایط امروز منم شبیه شماست پشیمون نیستین ازینکه کارتونو رها کردین؟

سلام
نه پشیمون نیستم!

ستاره چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 11:07 ق.ظ http://sea-legs.persianblog.ir

سلام دلم تنگ شده بود برات
منم الان مدتیه همینجوریم. همه میگن گذراس ولی برای من نبود.راستش من با جنگم تو خودم نمیدونم چی میخام انگار
پست قبلیتوخوندم منم برم سراغ کابینتام ببینم میتونم حرصمو سرش خالی کنم
من قبلانا موزیک های مورد علاقه مو گوش میدادم بهتر میشدم ولی الان مدتیه اونم حالمو خوب نمیکنه
اهل مطالعه هستی و فرصت داری خوندن کتاب رو بهت پیشنهاد می کنم.
امیدوارم پست بعدیت از این وضعیت رها شده باشی

سلام
ممنون از پیشنهاداتت. امیدوارم شما هم به زودی خوب بشی.

کوثر جمعه 24 دی 1395 ساعت 09:52 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام گلابتون جان
تا حالا سایت رنگی رنگی رو دیدی؟!
شاید درست کردن یک اسکرپ بوک، حالتو خوب کنه!

سلام.
نه نمی دونم چیه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد