450.

روی میز آرایشم چندین مدل کرمه، یکی مخصوص صورت، دو تا برای دست در دو نوع معمولی و قوی، کرم دور چشم، کرم لب. و من روزی چندین بار با آداب مخصوص کرم می زنم، عین این خانم شیک ها! اما با این وجود وضع پوستم اصلا خوب نیست! بعد این همه رفتن پیش دکتر های مختلف پوست و آلرژی  تو چندین ماه اخیر و مصرف اون همه قرص و پماد، هنوز به شدت با خارش و التهاب درگیرم! یه هاله قرمز دور تا دور دهنمه که این مدت فقط رنگ و محیطش تغییر کرده و دست هام  هم دیگه کارشون از خارش گذشته، درد می کنن! 

از دکتر رفتن خسته ام و به دکترها بی اعتماد شدم. انگار نمی تونن هیچ مرضی رو ریشه ای حل کنن و همه معالجاتشون تسکین موقته!  از این قیافه داغون  هم خسته ام و بیشتر از اون، از جواب دادن به سؤالات هر کس که منو بعد چند وقت می بینه و دکتر معرفی کردن ها! هر چند که می دونم این پروسه دکتر رفتن و بهبود موقت و برگشت بیماری به ناچار تکرار خواهد شد...


+ تا حالا نشده بود این همه وقت ننویسم. حس نوشتنم به طرز عجیب و غریبی رفته بود و بر نمی گشت! امشب هم احتمالا از بی حوصلگی زیاده که هوس نوشتن به سرم زده...

نظرات 20 + ارسال نظر
پری شنبه 20 آذر 1395 ساعت 08:47 ق.ظ http://mavatorobche.persianblog.ir

سلام عزیزم.کاملا حالتو درک میکنم.من بعد از زایمانم شدیدا خارش دست و پا گرفتم و بعد از دکترای زیاد پیش متخصص آلرژی رفتم و نهایتا با قرص ضد حساسیت Flexigraخوب خوب شدم و همیشه دعا به جون دکتر میکنم.بهتره بری پیش متخصص آلرژی عزیزم.

سلام
پیش متخصص آلرژی هم رفتم. یه دوره هم قرص ضد حساسیت خوردم اما افاقه نکرد متاسفانه.

زهرا شنبه 20 آذر 1395 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام گلی جان
درک میکنم که چقدر خسته شده باشی از دکتر رفتن
ولی خب پیشنهاد میکنم به پیج شیخ عباس تبریزیان توی اینستا گرام یه سر بزنی و توی دایرکت مشکلت رو براشون بگی
جواب میدن و داروهاشون هم طبیعی و سنتی هست و کلا طب اسلامی هست
ان شاالله که مشکل حل میشه
abbastabrizian

سلام
ممنون از توصیه تون. خودمم به این نتیجه رسیدم طب سنتی بهتر جواب خواهد داد. از یه متخصص هم وقت گرفتم اما خیلی مونده تا نوبتم برسه!

سمیرا یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 08:24 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

منم یه مدتی اینطوری بودم انواع دکترها رو هم امتحان کردم کلیم خرج کردم تهش یه دکتر معمولی گفت به بادمجون حساسیت داری نخور! میگم دکتر زهرا عباسی میدون ونک رو هم اگه خواستی امتحان کن دکتر خوبیه خوبم وقت میده

من تست آلرژی دادم اما حساسیتم به موارد شناخته شده نیست!

مامان اویسا یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 01:27 ب.ظ

بلورین یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 02:22 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

منم مدتیه رو پوستم حساس شدم ولی دل نمی کنم کرم بزنم پوستم. یه عالمه جوش ریخته رو صورتمو هنوز جاشون نرفته. جرات دکتر رفتن ندارم. خلاصه به نظر منم دکترا همینن که می گی. باید با تغزیه ی زیادی سالم و البته ماسک های میوه ای و گیاهی خونگی به پوستمون سر و سامون بدیم.
این بی حوصلگی نوشتن به خاطر سوت و کوری وبلاگستانه رو همه کم کم اثر می کنه

دکتر رفتن که جرات لازم نداره. تا بدتر نشده برو حیفه پوستته خراب بشه خدای نکرده.

اره بابا این قدر سوت و کوره آدم بی انگیزه میشه!

مریم دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام گل بانو.هر رو ز بهت سر میزدم تا بالاخره دیدم پست گذاشتی اونم دوتا
درکت می کنم کاملا.مدتیه منم همه بدنم خصوصا دستام به شدت می خاره ولی هنوز دکتر نرفتم تا الان فکر می کردم به خاطر اعصابمه ولی مثل اینکه به دکتر الرژی باید سربزنم
شما هم به خودت برس ایشالا به زودی خوب خوب بشی

سلام
ممنون از نظر لطفتون
ان شاالله بر خلاف من به زودی خوب بشین.

زهرا دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 06:02 ب.ظ

به نظر من هم حتما طب سنتی رو امتحان کنین . تو این موارد بعضا موفق ه

بله درسته. دنبالش هستم.

فرناز سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 11:52 ب.ظ

بیشتر مشکلات پوستی مال کمبود مواد معدنی و ویتامین و خودایمنی بدن هست. مصرف میوه جات را بیشتر کن به خصوص سیب. ناراختی های فکری و روحی را هم بسپر دست اوسا کریم
اینطوری مطمین باش بهتر میشی
کرمها هم خوبن ولی درمان ریشه ای نمی کنند
از میوه ها غافل نشو

اتفاقا من میوه زیاد میخورم.ویتامین هم مصرف می کنم.
ممنون از توصیه هاتون.

مریم چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام گلابتون بانو.خودم ارطب سنتی بسیاربهره مند شده ام . درصورت تمایل سایت مثلث سلامت یاوبلاگ دکتررضامنتظر راببینید. البته منابع بسیارزیادهست . کتاب تغذیه درطب اسلامی وسنتی نوشته دکترسیدسعیداسماعیلی و دکترکردافشاری نیز برایم مفید بوده . برای اشنایی باطبع نسبی خودمزاج یاب دکترناصری راسرچ کنیید. انشالله بامراجعه به دکترطب سنتی شمانیزنتجه مثبت بگیرید.

سلام
قبلا پیگیری کردم دوباره هم از یه متخصص خوب طب سنتی وقت گرفتم. ممنون از توصیه هاتون.

ریحانه پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام عزیزم،. امکان داره مشکل از کمبود ویتامین یا ماده ی معدنی ای باشه و اصلا الرژی نباشه ، واسه همینم با پماد و کرم خوب نمیشه، میخوای یه دوره ویتامین ها و مکمل های مخصوص پوست و مو بخور ، احتمال میدم به امید خدا مشکلت حل بشه عزیزم

سلام
ویتامین هم مصرف کردم و می کنم!
ممنون از لطفتون.

ریحانه پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 10:11 ب.ظ

بازم سلام
فراموش کردم بگم: خواهرِ من از آلمان برام یه سری قرص هایی میاره که باکتریهای مفید دیواره ی روده رو تنظیم و ترمیم میکنه، چون خییییلی وقتها در اثر زایمان،فشار عصبی، بیماری یا مسائل دیگه تعداد و قدرت این باکتریها کم میشه و هرچی هم که مواد مغذی استفاده میکنیم جذب نمیشه و بدن دچار کمبود میشه. نمیدونم تو ایران چنین دارویی هست یا نه، ولی از داروخانه ها یا از دکترت پرس و جو کن، خیلی موثر و لازمه عزیزم. خیلی بهت فکر میکنم مدام و برات دعا میکنم

سلام
جالب بود نشنیده بودم.
باز هم ممنون از لطفت و محبتتون.

صهبا جمعه 26 آذر 1395 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.sahba44.blogfa.com

سیرابی بخورید منو دعا کنیدحل میشه انشالله

ممنونم.

حسابدار دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 03:22 ب.ظ

بهترین دکتر آدم خودشه.....بهترین کارخود درمانی است ..اصلا باید بهترین مدرک دکترا رو به ما خانوم ها بدن...

صحیح است!

مینا سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 07:05 ق.ظ

یک هفته روزی یه بار به اون لکه قرمز صورتتون بتامتازون بزنید

عروسک شنبه 4 دی 1395 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام.
یه پیشنهاد. سیر رو نصف کنید و روی صورتتون جاهایی که گفتید التهاب داره بمالید. یه کم بو می گیره ولی امیدوارم که مفید باشه.
من خودم این رو کشف کردم و برای من ک معجزه کرد.

سلام
راستش جرات نمی کنم! میترسم وضعش بدتر بشه!
به هر حال ممنون از توصیه تون.

بالیق چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام گلابتون بانو

دوست من مشکل مشابه شما رو داشت. خیلی اینور اونور دکتر رفت. در نهایت یکی دکتر حمیده مروج رو بهش معرفی کرد. و با یکبار ویزیت مشکل ایشون حل شد. کارشون خییلی عالی هست
اگر در نت سرچ کنید آدرس مطبش رو پیدا خواهید کرد. فکر می کنم سمت شریعتی باشه

سلام
ممنون از توصیه تون. فعلا پیش یک پزشک جدید میرم که داروهاش خیلی مفید واقع شده.

سارا دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
10 دقیقه حنا بزار رو صورتت ، رنگ نمیگیره ولی واسه پوست عالیه
حنا رو اگه پوستت خیلی چربه با آبلیموی تاره ، اگه خشکه با روغن زیتون و گرنه با آب

سلام
ممنون از توصیه تون

زیبا دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 01:28 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

سلام عزیزم
بیشتر این گونه تظاهرات پوستی منشا عصبی داره و هیچ راه حلی هم جز کورتون براش نشناختن. به نظر من تا میتونی به خودت زندگی رو اسون بگیر و استرس رو از خودت دور کن. دگتر ملک زاد تو تجریش هم بسیار دکتر خوبی هستش.

سلام
راستش من سعی می کنم زندگی رو آسون بگیرم زندگیه که گاهی به آدم سخت می گیره!
ممنون از توصیه تون.

مهربانو (پخموله سابق!) شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 12:33 ق.ظ http://sun-girl.ir

سلام
پیشنهاد میکنم به طب سنتی پناه ببری. چندتا از نزدیکانم آلرژیشون فقط با همین روش بهتر شد

مهربانو (پخموله سابق!) شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 12:36 ق.ظ http://sun-girl.ir

الان کامنتها رو خوندم و دیدم پیشنهادم چقدرررر تکراریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد