446.احوالات شهریوری

از وقتی گل پسر مدرسه ای شده, شهریور برام شده یه ورژن خفیف تر از اسفند از جهت  کار داشتن و بدو بدو کردن! بابت معلم جدیدشون یه کم نگرانی داشتم که خوب باشه و خوش اخلاق _یکی از دعاهای همیشگیم واسه بچه ها اینه که خدا بهترین معلم ها و هم کلاسی ها رو که می تونن تاثیر مثبتی روشون داشته باشن سر راهشون قرار بده_ که بعد از جلسه معارفه هفته پیش یه کم خیالم راحت شد. خانم معلم به دلم نشست! چهره مهربونی داشت و به نظر از اون معلم های باتجربه و دلسوز و منظم می اومد. و البته از اون قسمت صحبت هاش که گفت من بچه ها رو جوری بار میارم که در انجام تکالیفشون مستقل باشن و شما مادرا اصلا  موقع مشق نوشتن بچه ها کنارشون نشینین و کاری بهشون نداشته باشین, بیشتر خوشم اومد!!!
یه روز هم با بچه ها رفتیم نمایشگاه لوازم التحریر برای خریدهای مدرسه و چه ذوقی داره خرید لوازم التحریر! احتمالا  این قدر که خودم شوق و ذوق داشتم گل پسر نداشت و همه غرفه ها رو گشتیم تا خوشگل ترین چیزا رو که البته طبق فرمایشات معلم محترمشون فانتزی هم نباشه پیدا کنیم! نمایشگاه از نظر تنوع خیلی خوب بود, ولی برخلاف تبلیغات انجام شده و انتظار من, هم چنان پر از اجناس چینی بود و با وجود اصرارم برای خریدن جنس ایرانی, چند قلم از خریدامون  به ناچار خارجی از کار دراومد! حالا درسته که تولید کننده لوازم التحریر تو ایران کمه, اما نمی شه به همین تولید کنندگان کم  تو این جور نمایشگاه ها غرفه بدن؟!
بعد از برگشتن از نمایشگاه بنا به خواست گل پسر نشستیم  تمام دفترا رو با هم جلد کردیم,  وسایلش رو برچسب اسم زدیم و همه چی رو مرتب و آماده گذاشتیم کنار تا موقع باز شدن مدرسه! راستش تا حالا فکر می کردم تو خونه مون فقط خودمم که هولم و باید کارامو زود انجام بدم , اما گویا گل پسر هم داره از این جهت یه کم بهم شبیه می شه! کوله پشتی اش رو هم مثلا خیلی از خودم هنر در کردم و  بعد کلی مدل دیدن تو اینترنت, با قلاب بافتم. کلی هم  بهش توصیه کردم که مراقبش باشه و خوب ازش نگهداری کنه چون خیلی برای بافتش زحمت کشیدم!
دوست دارم  مهر زودتر بیاد, بلکه زندگیمون یه نظم و ترتیبی خصوصا از جهت ساعت خواب پیدا کنه و بابرنامه بشیم! منم که دوباره کمی تپل شدم  پیاده روی هامو از سر بگیرم, باشد که اندکی لاغر شوم!


نظرات 14 + ارسال نظر
یک خواننده شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 09:20 ب.ظ

لطفا عکس کوله گل پسر رو تو وبلاگ بزارین

باشه چشم!

ویسا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام ایکاش عکس کوله رو میذاشتی تا هنرتو ببینیم.
ضمنا همونقدر که شما مادرها استرس معلم رو دارین ما معلم ها هم استرس مادرها رو داریم والا به خدا دور ازین جمع باشه بعضی مادرها اصلا به هیچ صراطی مستقیم نیستند... دوست دارن تو همه چی دخالت کنند،
خدایا امسال مادرهای شاگردام خوب باشن و امسال به خیر و خوشی تموم شه...
فکر کنم گل پسر میره دوم منم معلم دوم هستم سوالی داشتی درخدمتم

سلام خانم معلم
خوشحالم از آشنایی تون.
کاملا بهتون حق میدم. منم وقتی می بینم بعضی مادرا چه قدر گیر الکی میدن دلم می سوزه به حال معلم ها! امیدوارم امسال هم شاگرداتون و هم مادراشون خوب باشن!
بله پسرم کلاس دومیه. ممنون از لطفتون.

کوثر یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 08:39 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام...
پووووووووووووووووف! چقدر کار! کوله پشتی رو خودن بافتی؟ دست مریزاد. آفرین.
من دیگه از این کارا نمی کنم.
راست می گن دوستان، عکسشو بذار.
:)

سلام
خیلی ممنون. باشه ان شاالله.

بهار یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 07:34 ب.ظ

واای متم با این سنم ذوق اول مهر و خرید لوازم تحریر دارم.دوست دارم دخترم زودتر بزرگ بشه بره مدرسه بریم خرید لوازم تحریر. عزیزم مگه الانم دفترها رو جلد می کنن؟ اخه دفترها خودشون جلدای خوشگل موشگل دارن.

ان شاالله
جلداشون خوشگله اما جلد پلاستیکی شفاف رو که می خوان!

نوا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 02:21 ق.ظ

ماشاالله مامان هنرمند خسته نباشید

ممنون سلامت باشی.

سارا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 01:42 ب.ظ http://biadonyabesazim.blogsky.com

این پند که دفتر ایرانی و غیر فانتزی بگیریم رو خیلییییییییی پسندیدم. مدرسه که برای این چیزها نیست. ما زیادی حاشیه دارش کردیم.

عکس کوله رو خب میذاشتی هنرمند عزیز.
من از کی ه که میخوام کیف ببافم!!!!!!!!!!!!!! ول کرده ام.

مهر ماه قشنگ و خوش آب و هوا و مرتبی ه. اصلا زندگی آدم، به سامان میشه!

قربان شما! من از خریدای امسالم راضیم دفترا همه طرحای شکرستان داره و خیلی گوگولیه!
عکس رو هم می ذارم ان شاالله!
بله همین طوره.

پوران چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 04:09 ب.ظ http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

حال و هوای این پستتون خیلی خوب بود

ممنون نظر لطفتونه.

مامان مترجم پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 12:55 ق.ظ http://mi

به به چه سلیقه‌ای . منم می خواستم برای بچه‌ها کیف چرم بدوزم اما اونقدر امروز و فردا کردم که زمان از دست رفت و مجبور شدم دو تا کیف حاضری بخرم!

ممنون. ان شاالله سال آینده براشون می دوزی!

گلبهار پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 09:57 ب.ظ http://torshilite.blogsky.com/

سلام .خیلی قشنگ و تمیز بافته شده .آفرین

سلام
ممنون از نظر لطفتون.

نرجس دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 06:55 ق.ظ

چه حس خوبی داره اومدن مهر و شروع مدرسه ها مخصوصا اگه یه مدرسه ای تو خونه داشته باشی که حال و هوای خونه واقعا عوض می شه
چند روز پیش اومدم این پست رو خوندم و می خواستم بگم عکس کوله رو بذارید ولی فرصت نکردم ولی الان اومدم دیدم گویا همه مثل من مشتاق عکس بودن
خییییییییلی فوق العاده است احسنت
اصلا حرف نداره
به نظرم گل پسر باید کلی پز این کیف رو جلوی دوستاش بده

ممنون از نظر لطفت!

مامان پریا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام
میشه یه زحمتی بکشید آموزش بافت کیف رو بزارید
ممنون

سلام.
کل کیف با پایه ساده بافته شده. کف کیف یه بیضیه. بعد یه رج از زیر بافتم و ادامه شو ساده بافتم تا بالا. در و جیب و بندها هم جدا بافته و بهش دوخته شده. زیپ و آستر هم دوختم بهش.

ابان چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 11:55 ق.ظ http://abanam.blog.ir

کیف خیلی خوشگلی است و بسیار هم زحمت کشیدید ولی فکر کنم زودی خراب بشه ...
یه پسربچه کلاس دومی فکر کنم خیلی شیطون باشه و متوجه از کیف مراقبت کنه
ولی خیلی خوشگله ...

ممنون.امیدوارم که نشه!

مهری جمعه 2 مهر 1395 ساعت 11:41 ب.ظ

واقعا دست مریزاد آفرین دارین مامان هنرمند روحم شاد شد ممنون بابت عکس

ممنون نظر لطفتونه.

انی شنبه 10 مهر 1395 ساعت 04:01 ب.ظ

واای گلی جون خوش بحالت که هنوز وبلاگتو داری
عجب کیفی شده خانم هنرمند
راستی من ادرس اینستا تو گم کردم برام بزار دوباره اگه میشه

ممنون از لطفت.
کجا بذارم آدرسمو؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد