441. به صرف آبدوغ خیار!

دوره دوستانه ما این بار یه تجربه نسبتا متفاوت بود. این قدر از اول تابستون تو گروه تلگراممون حرف آبدوغ خیار و چسبیدنش تو گرما و شیوه های متفاوت درست کردنش شده بود که وقتی قرار شد مهمونی خونه ما باشه٬ پیشنهاد دادم بر خلاف همیشه که غذا رو از بیرون می گرفتیم و دنگی٬ همین آبدوغ خیار رو درست کنم تا دور هم بزنیم بر بدن! خصوصا که قرار بود بابت حل یه گرفتاری بزرگ که دوستان خیلی برای برطرف شدنش دعا کرده بودن٬ یه شیرینی بهشون بدم که شد همین! 

با این که اصلا تجربه آبدوغ درست کردن نداشتم اما با سلام و صلوات و پرسش میزان مواد از مادربزرگ محترم٬ یه ظرف بزرگ آماده کردم که در کنار کوکوسبزی بسیار مورد استقبال  و علاقه دوستان قرار گرفت شکر خدا! 

برای عصرونه هم کیک گرفتیم به مناسبت دو ساله شدن دوستی مون که با کلی خنده و ژست های متفاوت باهاش عکس گرفتیم و یه روز خوب و خاطره انگیز برامون ساخته شد! با این امید که با اومدن دوستان عزیزم و خوندن حدیث کسا دور هم٬ مشکلات و گرفتاری ها از خونه مون بره و خیر و برکت به سمتش سرازیر بشه... الهی آمین!

نظرات 2 + ارسال نظر
کوثر سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 10:18 ب.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
الحمدلله...
ان شاءالله همیشه به شادی و دور همی...

علیک سلام
ممنون سلامت باشی.

یاشل چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 05:10 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

سلام خانوم گلابتون بانو
من از طریق ی شخصی با وبتون آشنا شدم.
راستش دوس داشتم در مورد این پستم نظرتونو بدونم.

http://majerahayekhastegari.blog.ir/1395/05/05/%D8%A8%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%85

چون کمی به حرفه ی وکالت از طریق شنیده ها علاقه مند شدم ولی در جو و محیطش نبودم و نمیدونم واقعا چطوره

سلام
نظرمو نوشتم. برای آشنایی بیشتر توصیه می کنم بخش کارو کاسبی وبلاگمو بخونین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد