437. و این دست های خالی...

بعد مدت ها  هنوز  اوضاع همینه . همین جوری که هیچ چیز  اون طوری که می خوام نیست و انگار علی رغم همه دست و پا زدنا, قرار هم نیست به این زودیا تغییری ایجاد بشه. مشکل از منه که این قدر لوس و کم طاقتم و هر چی سعی می کنم حالمو خوب کنم و خوب نگه دارم و  روح امید و زندگی  رو تو خونه جاری کنم, باز کم میارم و بعد یهو تو خودم فرو می رم, بی حال و حوصله و بی اعصاب ! که یادم می ره بالاخره زمان تحقق "ان مع العسر یسرا" می رسه. روزایی که بشینم, یه نفس عمیق بکشم و با یه لبخند روی لب بگم الهی شکر که اینم گذشت!

  حس می کنم هر چی این چند وقته رشته بودم رو پنبه کردم, خراب کردم با این حال خرابم!  اونم حالا, این قدر نزدیک به ماه مبارک,  که بعد دو سال عذر داشتن برای  روزه نگرفتن و یه سال نصفه نیمه گرفتن, دیگه منعی برای روزه گرفتنم نیست. دوست داشتم با یه حال خیلی بهتر از این وارد ماه رمضان می شدم.

و حالا چه قدر نیاز دارم به دستای مهربونی که دستامو بگیره, بلندم کنه, یه صفایی بهم بده و بعد با خودش ببردم بشوندم سر سفره مهمونی خدا...


خیلی التماس دعا رفقا!

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام گلم من بعد مدت ها اومدم...قبلنا اسمم یک حسابدار بوده لذت میبرم از نوشته هات خانم گل ایشاله سالم باشی و سلامت

سلام
شما رو یادمه. مجددا خوش اومدین!

سارا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 11:48 ق.ظ http://biadonyabesazim.blogsky.com

خوبی ماه رمضون اینه که حتی اگه با حال خوب هم واردش نشی، با حال خوب میشه ازش بیرون اومد. البته اگه خودمون همکاری کنیم با خدا.

ماه خوبی شروع شده. برای هم دعا کنیم.

راست میگی همین طوره ان شاالله برای همه مون همین جور باشه.

مامان اویسا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 09:23 ب.ظ

توکل به خدا درست میشه خودت دست خودت و بگیر و بلند شو هر چی هست باید یه مامان قوی و محکم باشی

سعیم همینه!

مینو سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 11:31 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

امیدوارم ماهرمضان را با حال خوب شروع کرده باشید

بله خوب بود شکر خدا.ممنونم..

مامان مترجم چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:26 ق.ظ http://mi

خدا بزرگه عزیزم
این مراحل پرفراز و نشیب حالات روحی برای خانم‌ها طبیعیه. حداقل من که بهشون عادت کردم.
همه افسردگی پاییزی و زمستانی می‌گیرن اونوقت شما تو فصل به این قشنگی تو خودت فرو می‌ری؟؟؟؟

بله کاملا طبیعیه. فقط گاهی آدم نیاز به غر زدن پیدا می کنه!!!

الی چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 10:16 ق.ظ

ان مع العسر یسرا یعنی همانا همراه هر سختی آسانی است، ما به اشتباه اون رو معنی می کنیم که بعد از هر سختی آسانی است. توی همین لحظه هایی که حس بدی داری بگرد دنبال آسونی ها دوست من
ان شاالله به حق این روزهای عزیز مشکلت برطرف بشه و دوباره شاد بشی

چه تعبیر قشنگی! ممنونم.

نیکادل جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 12:22 ب.ظ

برای خودت چهله بگیر ...مثلا نماز امام زمان
من خیلی میفهممت.بالاخره همه چیز درست میشه

قبلا گرفتم باید باز هم بگیرم یه کم تنبل شدم در این زمینه.
ان شاالله به زودی همه چی درست بشه.
ممنون از توصیه ات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد