436.دعا کبوتر عشق است، بال و پر دارد

این روزا دوست دارم چشمامو ببندم و تصور کنم، تصور روزهایی رو که سال هاس وعده اومدنشون داده شده، زمانی که نه غمی خواهدبود نه جنگی ، نه فقری و نه هیچ چیز ناخوشایند دیگه ای. روزگار صلح و آرامش و امنیت کامل در تمام دنیا.

سخته! تصور چنین روزهایی تو این اوضاع و احوال که حجم عظیم غصه ها و نا امنی ها و مصیبت هایی که پشت سر هم می رسن داره خفه مون می کنه، سخته. و قسمت دردناک ماجرا این جاس که این همه بدبختی ما رو به اضطرار نیانداخته! اون اضطراری که صبر و طاقتمون رو‌ به معنای واقعی کلمه سر بیاره وادارمون کنه برای دعاهای مداوم  از ته دل، برای التماس های پایان ناپذیر به درگاه خدا برای این که زمان تحقق وعده اش رو برسونه...

انگار عادت کردیم، به بی صاحبی ، به درد و رنج، به این که روی آرامش رو نبینیم عادت کردیم...این قدر سرمون گرم روزمرگی ها و دوندگی های بی پایانمون شده که خیلی چیزا از یادمون رفته. یادمون رفته قراره زمانی بیاد که زندگی اینی نباشه که هست، که اوضاع دنیا اصلا این جوری نباشه.

می خوام‌ به بهانه روز پیش رو، وسط همه دل مشغولی ها و گرفتاری هام  اقلا یک ساعت بشینم  و فکر کنم. به همه اینا فکر کنم  و  بخونم:

اللهم انا نشکو علیک 

فقد نبینا 

و غیبت ولینا

و کثرت عدونا

و قلت عددنا

و شدت الفتن بنا

و تظاهر الزمان علینا*


بخوان دعای فرج را، دعا اثر دارد....

«اللهم‌ عجل لولیک الفرج»


*فراز پایانی دعای افتتاح



نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا از شیراز یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 03:34 ب.ظ

گلی جون حرف دلمو زدی. یعنی کی منتظر ولقعی میشیم.

نیلو چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 04:47 ب.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب سلام الله علیها

هانیه توانا شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 03:26 ق.ظ

الهی آمین،
راستی برای سفارش بافتنی و قلاب بافی باید عضو اینستا باشیم؟نمیشه پیامک بدیم؟

اگر اینستاگرام عوض نیستین میتونین اینجا پیغام بذارین.

سنا پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام دوست عزیز
خوبی
بعد از مدت ها گشتن وبت را پیدا کردم و شروع به خوندن مطالبت کردم
مادر مهربون و خوبی هستی
از نوشته هات خیلی خوشم میاد

سلام
ممنون. نظر لطفتونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد