432. احوالات بعدازظهر بارانی بهاری

بعد ازظهر بارونی و دل انگیز امروز که ملت هی چیلیک‌ و چیلیک عکس می گرفتن و با متنای رمانتیک و درام می ذاشتن اینستاگرام، بنده  هر چی دم دستم بود خرد می کردم تا یه سالاد من در آوردی رژیمی درست کنم برای شام! 

کاسه سالاد رو‌که گذاشتم تو یخچال، دیدم هیچی بیشتر از یه خواب کوتاه نمی چسبه تو این هوای خنک ابری! با بچه ها رفتیم تو تخت، اما این قدر وول خوردن و حرف زدن که مجبور شدم بفرستمشون برن تو اتاق خودشون تا بتونم‌ به چرتم برسم و بالاخره بعد از این که در عرض یک ساعت پنج بار از صدای جیغ های بنفش و سوپر بنفش خانم کوچولو از خواب پریدم دست از تلاش برای خوابیدن دوباره برداشتم و کمی تا قسمتی گیج و خوابالو اومدم بیرون از اتاق! 

بی خیال خونه به هم ریخته و در هم‌ برهم  تصمیم میگیرم یه کم به خودم برسم! آرایشگاه که نشد برم موهامو ببافم برای مهمونی پنج‌ شنبه، اقلا از این وضعیت هپلی دربیام‌ و خوش تیپ بشم!

خونه هم چنان به هم ریخته اس اما حال من خوبه. به تغییرات ظاهری  هر چند کوچیک‌  نیاز دارم!

گل پسر هم‌ انگار به تغییر ظاهر نیاز داشت که رفت و یه تکه از جلوی موهاشو با قیچی از ته زد و نتیجه اش شد کچل شدنش به ناچار برای اولین‌ بار! بر خلاف تصورم و اون همه حرصی که به این خاطر خوردم قیافه اش بد که نشد،با موهای با نمره هشت زده شده اش که مثل یه پوشش بور مخملیه بامزه هم شده!


نظرات 4 + ارسال نظر
رضوان چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 10:25 ق.ظ

خیلی خوب حال مشترک خودت و من و فکر کنم بقیه که شرایط مشابه با بچه دارن توصیف کردی.

امان از خواب بعدازظهر به این صورت !

خواب که چه عرض کنم ، خرد شدن اعصاب!

آذردخت چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:27 ق.ظ http://azardokht.blog.ir

سلام
چه خوب که بیشتر می‌نویسید.

سلام

لیلا از شیراز چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام گلی جون. سال نو مبارک. خوشحالم که تند تند آپ میکنی. وبلاگ تو از اون دسته وبلاگهایی هست که همیشه میخونمش. موفق و خوشحال باشی عزیزم.

سلام
سال نوی شما هم مبارک.
ممنون از نظر لطفت.سلامت باشی.

نوا یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 02:21 ب.ظ

یعنی این مدل خوابیدن دردسترس ترین شکنجه برای منه روزهایی که نیازدارم یه کوچولوپنج دقیقه چرت بزنم وتوهمون زمان جنگهای صلیبی مسابقات لیگ برترفوتبال ورالی همه باهم توسط آقایون درخونه مااجرامیشه.

شکنجه رو خوب اومدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد