429. در احوالات پیاده روی صبحگاهی

با تلاش بسیار برای غلبه بر خوابالودگی و رخوت اول صبح و در راستای عمل به برنامه های سال جدید، بعد رسوندن گل پسر به مدرسه، می رم پارک‌ برای پیاده روی. اون وقت نمی دونم چه مرضی میافته به جونم که به جای لذت بردن از هوا و منظره پارک، یهو تمام خاطرات بد سال های پیش میاد جلوی چشمم و حالم می ره به سمت گرفته شدن اساسی! هر چی هم سعی می کنم فکرمو منحرف کنم به سمت چیزای دیگه، نمی شه که نمی شه!

پیاده روی کردن رو ول می کنم و بر می گردم خونه. چای دم می کنم و با نون‌ بربری و کره و  عسل می زنم بر بدن! بعد هم تا بیدار شدن خانم کوچولو یه چرت دل انگیز می زنم! 

شیطونه می گه کلا بی خیال پیاده روی صبحگاهی بشم و بعد از مدرسه بردن گل پسر بیام‌ به ادامه خوابم‌ برسم! اعصابم بیشتر سر جاش می مونه!

نظرات 7 + ارسال نظر
رضوان سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام گلابتون جان

خیلی باحالی نون و کره وعسل !!

میگم شاید اگه یه سلسله مباحث دنباله دار رو در حین پباده روی با هدفون گوش بدی از اون فکر و خیال ها دربیای. من مثه تو بودم و همین کار رو کردم.

مثلا کتابهای صوتی یا سخنرانی و...
تا تهران تمیز دارین بیخیال پیاده روی نشو.

سلام
خوب خیلی خوشمزه اس!
منم یه مدت این کارو می کردم.

روناک چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 10:07 ق.ظ

خانوم کوچولو تو خونه تنها میمونه؟

نه صبح زود همسرم خونه اس.

مینو چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 06:21 ب.ظ http://milad321,blogfa.com

سلام
شاید بهتر باشد محل پیاده روی را تغییر بدهید. شاید در مکانی دیگر خاطرات شیرین به یادتان بیاید.

سلام
اونجا زیاد برای پیاده روی می رفتم‌ این بار اینجوری شد!

مگهان پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 02:23 ق.ظ

صبحات رو تختتتتتت بگیر بخواب!!!

آره این جوری بهتره!

زهرا پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام ممکنه یه وقت خاطرات بد برامون تداعی بشه ولی حتما شما هم تجربه کردید که پیاده روی تاثیر مطلوبی روی روحیه ما داره .به گلهای زیبای پارک نگاه کنید

سلام
اون که صدالبته!

خانم اردیبهشتی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 01:24 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
بعضی از افراد در بهار دچار افسردگی فصلی میشند! ممکنه این جوری باشه برای شما

سلام
ممنونم. به همچنین.
نه اتفاقا بهار رو خیلی دوست دارم و حالم توش خوبه. اینا بیشتر به خاطر خستگی روحیه!

رکسانا جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 01:03 ق.ظ

بخواب

فعلا همین کارو می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد