428. اندر احوالات سال نو تا این‌ لحظه!

واقعا نیاز داشتم‌ تعطیلات نوروزی  امسال  چند روزی تمدید بشه! بس  که مشغول عید دیدنی رفتن و مهمون داری بودم و اصلا فرصت گشت و گذاری که اون همه براش فکر و خیال داشتم و بهش نیاز، پیش نیومد و البته که سرد و بارونی بودن هوا هم‌ مزید بر علت شد. امسال بیشتر از سال های پیش مهمون داشتم، بیشتر هم شام و ناهاری  و پشت هم و بدون آمادگی و دعوت قبلی! طوری که مثلا ساعت یک‌ ظهر بهت خبر برسه  برای ناهار مهمون داره میاد و  نه شب شرایطی بشه که برای شام مهمون دعوت کنی! 

 تا از مهمون بازی و انجام صله ارحام فارغ شدیم، تعطیلات تموم شد و دوباره روز از نو، روزی از نو. من الان به شدت دچار کمبود گردش و تفریحم! 


نقشه های مربوط به تفریحات رو که نتونستم انجام بدم، دارم سعی می کنم باقی برنامه های مورد نظرم رو به انجام برسونم. صبح ها دوباره پیاده روی می رم (با تلاش بسیار برای غلبه بر خوابالودگی صبح گاهی!)، بالاخره برای اگزمای مزمن شده ام‌ پیش متخصص طب سنتی رفتم، دارم‌ تلاش می کنم خواب به هم ریخته خانم کوچولو رو درست کنم و ...

هر چند هنوز خودمو‌ درست و حسابی پیدا نکردم! از اون جایی که اواخر سال گذشته رو مشغول  خونه تکونی مفصل بودم و خرید و بدو بدوهای تموم نشدنی دم عید، حالا انگار کلی وقت اضافه دارم که دقیقا نمی دونم باید باهاش چی کار کنم!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
آنا دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 10:09 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com

یک مدت هیچ کاری نکنید! به خودتون مرخصی بدید.

همین قصدو دارم. یه مدت خودمو خیلی خسته کردم!

سمیرا سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 07:32 ق.ظ

خسته عید دیدنی و مهمونی ها نباشی بانو....واقعا خیلی بده که عیدهامون به جای استراحت شده وقتی برای خسته شدن بیشتر و مهمونی بازی....اما خدا رو شکر که تو تو خونه ای و میتونی حداقل از این به بعد استراحت کنی..از هوای بهاری لذت ببر و تا میتونی کیف کن و برو بگرد

سلامت‌ باشی. البته من این مهمون بازی ها رو دوست دارم. این قدر گرفتاریم که در طول سال چندان وقت دیدار اقوام رو نداریم. فقط فرصت تعطیلات نوروزه که باید ازش استفاده کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد