425. احوالات اسفند ماهی

به نظر‌من  اسفند به نیمه نرسیده خونه تکونی و خریدای اصلی باید تموم‌ شده باشن، تا بتونی بی دغدغه و با خیال راحت از روزای آخر سال لذت ببری! با حوصله بساط هفت سین رو آماده کنی، بری خیابون گردی و قاطی بساط دست فروش ها و شلوغی آخر سال بشی...


خونه تکونی امسالم که بسیار مفصل و اساسی انجام شد رو از اواخر دی ماه با تمیز و مرتب کردن کابینت ها شروع کردم، خرده خرده و  مرحله به مرحله اومدم جلو تا بالاخره دیروز رسیدم‌ به مرحله آخرش که شامپو فرش کشیدن مبل ها بود و تمام!  یه پروسه حدودا دو ماهه! بله! من اصلا از اون دسته آدما نیستم که بتونم در عرض چند روز و با به ریختن یهویی خونه، کار خونه تکونیم رو انجام بدم. نه اعصاب و توانش رو دارم و نه اصلا با وجود دو تا وروجک برام امکان پذیره!


چند ساله به خونه تکونی علاقه مند شدم و یه جورایی لذت بخش شده برام، بر عکس سال های قبل تر که فراری بودم ازش و به نظرم کار بیخودی می اومد! امسال هم که در اثر همراهی با فلای لیدی ها از همیشه برام‌ راحت تر بود، چون احساس می کردم کنترل وضعیت خونه تو دستمه و با یه خونه منفجر بی سر و سامون روبرو نیستم که ندونم از کجا باید تمیز کردنش رو شروع کنم!


دیگه باید رفت و یه کم خوش گذروند تا شروع سال جدید! ان شاالله.


نظرات 7 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 07:42 ق.ظ http://milad321.blogfa.com

خسته نباشید.کار درست همینه.یا بنظر من در طول سال همه چیز باید دوره ای مرتب بشه.
دلم برای دوران کودکی و هیاهوی عید تنگ شد.

سلامت باشید
بله امسال سعی کردم همین طور باشه!

الهه چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 03:00 ب.ظ http://man-va-va.persianblig.ir

امیدوارم سال جدید روزهای بسیار خوبی تو خونه تمیز داشته باشید

ممنونم. به هم‌چنین.

ندا پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 11:49 ق.ظ

فلای لیدی چیه؟

یه جور برنامه برای داشتن خونه هنواره تمیر و مرتب
سایت لذت کمتر داشتن رو از تو لینکام ببینین.

نوا جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 11:51 ب.ظ

به شدت موافقم اصلا اسفندگردی حال رابهترمیکنه به شرطی که دربرگشت مجبور نباشی جمله بسازی دیکته بگی

اونو که نگو!

بلورین شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 05:36 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

سلام گلا جان
به به...اسفندو عشقه.
لذتبخشه خونه تکونی
من همیشه خونه بابام که بودم برای کارای روزانه خونه دست به سیاه و سفید نمیزدم ولی خونه تکونی رو از همون اولش انجام میدادم...
امیدوارم سال خوبی داشته باشی.
اتفاقا منم همین الان پستی گذاشتم در رابطه با اسفند...

سلام‌ علیکم
شما هم‌سال خوبی داشته باشی.

گلابتون یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 07:43 ق.ظ http://golabetoon1981.blogfa.com

آفرین چه کار خوبی کردی..منم خیلی بدم میاد از بدو بدوی شب عید...

البته من‌هم چنان بدو بدو دارم!

آرزو (همه اطرافیان من) یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 08:14 ب.ظ http://ghezavathayam.blogsky.com

چقدر از دیدن وبلاگنویسایی که هنوز به وبلاگ متعهدن و می نویسن ذوق میکنم.
شیرینی این روزهای آخر سال نوش جونت!

ممنون از لطفت. سلامت باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد