420

یکی از کارایی که هیچ وقت نمی تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم و به نظرم خیلی بیخود و غیر ضروری می اومد٬تزیین غذا بود! این که کلی وقت بذاری غذایی رو که در عرض چند ثانیه و با یه ضربه قاشق و کفگیر شکلش به هم می ریخته می شه و در عرض چند دقیقه خورده، تزیین کنی! 

اما خوب این قدر تو این مدت به لطف تلگرام و اینستاگرام مدل به مدل غذاهای خوشگل شده دیدم که جوگیر شدم منم یه حرکت هایی در این زمینه داشته باشم! یه روز که رفته بودم پنج شنبه بازار نزدیک خونه مون چند تا قالب پلاستیکی خریدم و وقتی برنج رو قالب زده گذاشتم سر میز غذا و با استقبال شازده مواجه شدم٬ انگیزه پیدا کردم که مدل های مختلف دیزاین غذا و مخلفاتش رو امتحان کنم و اصلا برام یه جور سرگرمی  شده و یه تنوع جدید اونم موقعی که نیاز زیادی رو به تغییر و تنوع حس می کردم! و البته که میز غذا برای اهل خونه جذاب تر شده و شور و گرمای موقع غذا خوردن بیشتر! 

چند روز پیش که برای هر کس تو بشقابش برنج رو قالب تک نفره زدم، روش زرشک ریختم و یه طرف بشقاب مرغ گذشتم و طرف دیگه اش سیب زمینی سرخ کرده، شازده چند لحظه به بشقابش خیره شد و بعد با خنده گفت الان این خوردنیه؟! 



خلاصه که اگه احساس رکود و یک نواختی یا کم شدن شور و گرمای زندگی رو دارین٬ از تزیین غذا غافل نشین. باشد که رستگار شوید!


نظرات 6 + ارسال نظر
زهره خاموش سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام زنده باشید....تزئین غذا و بعد عکس برای فلان گروه تلگرامی و بعد قابل خوردنه

سلام
نه اتفاقا حوصله عکس گرفتن ندارم!

مامان مترجم چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 12:00 ق.ظ

وااااای ماشاءالله به سلیقتون
ادامه بده گلم ادامه بده یقینا رستگار خواهی شد

باشه چشم!

z چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 07:19 ق.ظ

ای ول کدبانو

رکسانا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 07:44 ق.ظ

عاشقتم

لطف دارین

ابراهیم چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 02:57 ب.ظ http://namebaran.blogfa.com/

سلام. حالتون خوبه. ماشا الله. چه غذایی بهبه.

سلام. ممنون
البته عکس از اینترنته!

مگهان جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 02:27 ب.ظ

خیلی خوبه که هرچند وقت یکبار یه تنوعی به زندگیتون میدین با همین حرکتهای هنری :)
به وقتش بافتن بافتنی با عشق... بعد تر آشپزی و تجربه ی جدید تزییناتش... بسی لذت بردم از خوندن این پست ؛)

دیگه کاریه که ازدستم برمیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد