410. در آرزوی کرسی

تو  این وضعیت که باپوشیدن کلی  لباس هم چنان سردمه و دست و پاهام یخ و اصلا دلم نمی خواد از زیر پتو بیرون بیام٬ خیلی شدید و عمیق دلم یه کرسی می خواد از نوع سنتی و اصیلش! واقعا ما به خودمون ظلم‌ کردیم که کرسی رو از زندگیامون حذف کردیم و خودمونو از لذت بی نظیرش محروم!

هم‌ چنان مشغول بافتن هستم. ژاکت گل پسر تموم شده و یه پیراهن‌ برای خانم کوچولو سرانداختم. امسال پرکارترین سال بافت من بوده! هر سال از پاییز شروع می کردم به بافت٬ امسال  از اواخر بهار! الان کلی کار بافتنی و قلاب بافی دارم که  می خوام بنا به درخواست بعضی خوانندگان عزیز عکساشونو بذارم ولی باید یه حال و حوصله ای دست بده بعد ان شاالله! 

یه لیوان شیر نسکافه داغ می خورم تا از این انجماد دربیام و شروع کنم به خوندن کتابی که یه دوست عزیز تو دور همی دوستانه دیروز همراه  کتابایی که قبلا ازم امانت گرفته بود و حالا پس آورده٬ برام‌ گذاشته...

نظرات 7 + ارسال نظر
نوا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 09:31 ب.ظ

ما سالها کرسی راستکی داشتیم ازانواع زغالی با گلوله های زغالی دست ساز تا برقی ولامپی سالها مهمانان زمستانی داشتیم که میامدن به عشق خوابیدن زیر کرسی والان با خوندن مطلب دیدم اره واقعا سرمای امروز چقدر کرسی میطلبید

ما هم قدیما داشتیم البته فقط نوع برقیشو! یادش به خیر!

رضوان دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:08 ق.ظ

منم کرسی می خوام !
چه خوب که می خوای عکس کارهات بذاری. از الان منتظرم.ممنون

سمیه دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام نه تو رو خدا کرسی فاجعه اس بشینی زیرش نمی تونی تکون بخوری من که از اینم که هستم تنبل تر می شم الان با خونه گرم و شوفاژ باز سخته ادم از زیر پتو دربیاد بعد فک کنید مگه می شه از زیر کرسی می شه تکون خورد پاشد رفت غذا درست کرد یا حتی یه لیوان چای ریخت بی صبرانه منتظر عکسای خوشگل از هنرمندی تونم هستیم

خوب همینش خوبه دیگه!!!

گلابتون دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 12:03 ب.ظ

وای من عاشق کرسی ام

زن متاهل سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام عزیزم
راست میگی بخدا لذتی که در کرسی است در هیچ وسایل گرما زایی دیگه نیست
ما اما هنوز زمستانها کرسی داریم
اینجا هم به شدت سرد شده ولی تا هنوز من کرسی نگذاشتم
خوش باشی به بچه ها

سلام
خوش به حالتون که کرسی دارین! نشستی زیرش جای منو خالی کن!
ممنون. به هم‌چنین.

جواهربازار یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 10:21 ق.ظ http://bazarjavaher.rozblog.com/

هرچی جلوتر میریم می بینیم قدیمیا شدیدا عاقلتر و کار درست تر بودن از ما که اینهمه مثلا تکنولوژی داریم. واقعا میشد همون کرسی رو حفظ کرد و به روزش کرد بجای اینکه تمام خونه رو گرم کنیم و اینهمه انرژی و هزینه هدر بدیم و باز بلرزیم.

بله درسته. الان تو کشور چین دارن از سیستمی شبیه کرسی استفاده میکنن.کاش تو ایران هم دوباره مرسوم بشه.

لیلا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 06:03 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد