409. این هوای پاییزی

این هوای خنک بارونی  و به معنای واقعی پاییزی یعنی یه کیف اساسی! صبح که گل پسر رو رسوندم مدرسه علی رغم تمام گفتگوهای ذهنی تو خونه ام که زود برمی گردم و دوباره می خوابم٬ دیدم نمی شه از این هوا گذشت! ماشین رو دم پارک بزرگ اون اطراف پارک کردم و یه نیم ساعتی پیاده روی کردم تا حالم جا بیاد! بعد هم خرید یک فقره نان بربری اعلا از بهترین نونوایی اون حوالی و  یک صبحانه خوش طعم  در جوار خانواده حال خوش رو تکمیل می کنه!

بساط صبحانه رو جمع می کنم و می رم سراغ کارهای روتین خونه. اون وقت این قدر احساس انرژی و قدرت بهم دست می ده که تصمیم می گیرم یه قورباغه زشت گنده رو قورت بدم: مرتب و جابجا کردن لباس های بچه ها و سر و سامون دادن به وضع فاجعه بار کمدشون! 

حالا فقط باید پاها رو انداخت روی هم و مشغول بافتنی بافتن شد! ژاکت گل پسرو که هفته پیش با اصرار و انتخاب خودش کامواهای مخملی رنگی رنگیش رو گرفتم٬ سر می اندازم...


+ التماس دعای فراوان دارم ازتون تو ایام محرم رفقا!



نظرات 11 + ارسال نظر
یاسمن شنبه 25 مهر 1394 ساعت 11:10 ق.ظ http://yasaman1387.blogfa.com/

وای امروز هم که هوا عالیه
راستی منم می خوام بافتنی رو شروع کنم دیگه با این بارون واقعا وقتش شد . مزه میده

آره خیلی مزه میده!

زهرا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

بازم عکس از بافتنی هاتون بگذارید

چشم!

سمیه یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام،خسته نباشید!ژاکت گل پسر تموم شد عکسشومیذارین؟

سلام. ممنون .چشم!

Actab mahtab یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 06:18 ق.ظ

gola etoon jan man chandin sale khanande web shoma hastam har az gahi ham comment gozashtam baratoon mishe manam be shoma begam eltamase dooa shadid man in vare donia dastam az hame chi kotahe , yani chand sale in ayam iran naboodam, kheili kheili ehtiaj daram inrooza be dooa, merc

سلام
دلم گرفت کامنتتونو دیدم. ان شاالله هر وقت مجلس روضه رفتم برای شما هم دعا می کنم.

گلابتون دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 01:13 ب.ظ http://golabetoon.blogfa.com

چه کار خوبی کردی...تو هم برای ما دعا کن بانو

انار دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 10:16 ب.ظ http://ladypomegranate.persianblog.ir/

سلام . میدونی من هر سال اول پاییز این حس بافتنی بافتن رو که اینجا میبینم میرم نخ و میل میخرم ، بعد دو هفته میبرم میدمشون به مامانم ؟!نکن خواهر من ! با وجدان ما بی هنرها بازی نکن !

سلام
آخ آخ آخ!!!

علیا پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام دوست جونی
عزاداریتون قبول باشه، دوستم سوال حقوقی داره میتونم ایمیلتونو بهش بدم ؟
ممنونم

سلام عزیزم
به هم چنین
در خدمتم!

فاطمه پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 08:35 ق.ظ http://hametalasham.blogfa.com/

اییییول
هوای خنک پاییز و پارک و نون بربری از اون نونوایی خوبه نوش جونت به همراه قورباغه زشت گنده
و
اووومممم بافتنیییییی ایول خاااانوم هنرمند و کد بانو
خوشحالم برای احساسات قشنگت و انتقالش به خودم تشکر تشکر

ممنون از لطفت

مگهان شنبه 2 آبان 1394 ساعت 10:48 ب.ظ

بافتنی اول منو یاد یاسمن بانو میندازه و بعد شما

یاسمن بانو رو نمیشناسم متاسفانه!

خانم اردیبهشتی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 12:12 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
منم دیروز از مدرسه پسرک تا خونه پیاده اومدم و کلی لذت بردم از هوا! مقداری از مسیر را از طول پارک میان راه رفتم و هی به به و چه چه کردم و هی عکس انداختم

سلام
چه عالی!

توت فرنگی روی خامه یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 09:39 ق.ظ

گلابتون بانو بنویس. دلم برای نوشته هات تنگ شده.

چشم!نظر لطف شماس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد