408

چند روز گذشته رو باید تو تاریخ زندگیم ثبت کنم. چون اولین سفر امسالمون که اولین مسافرت خانوادگی مون به شمال بود,خیلی غیر منتظره اتفاق افتاد! یعنی فقط خودمون چهار تا بودیم, برای اولین بار بدون حضور کلی آدم دیگه! البته که سفر دسته جمعی خوب و خاطره انگیزه اما وقتی همه سفرها دسته جمعی و شلوغ باشه, اون وقت یکی مثل من عقده ای می شه برای یه مسافرت خلوت که اختیار و برنامه ریزیت دست خودت باشه و مدام معطل دیگران نباشی و کلی کار نریزه سرت!

در اون سال های دور! که شازده اومده بود خواستگاری من, خیلی جدی گفته بود عاشق مسافرته و دلش میخواد بیشتر آخر هفته ها رو با هم دو نفری بریم شمال! و بالاخره این اتفاق بعد دوازده سال رخ داد که شازده بدقول نشه!!! فقط مساله اینه که به خاطر مشمول مرور زمان شدن ماجرا, دونفره مون شد چهارنفره!!!

با وجود این که از بیشتر سفرکوتاهمون تو بارون گذشت و نشد زیاد بیرون بریم  و جاده هم خیلی شلوغ و خسته کننده و در واقع بیشتر به اواخر شهریور شبیه بود تا اواسط مهر, اما واقعا به این سفر نیاز داشتیم تا یه بادی به کله مون بخوره و  حال و هوامون عوض بشه!



نظرات 3 + ارسال نظر
نوا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 11:41 ب.ظ

خیلی عالیه عالی تجربه اش راداشتم اولین باری که بدون هیچ کس وهیچ حاشیه سفر میری هرقدر کوتاه باشه ولی ادم راسبک میکنه
سفرای یهویی چهارنفره مستدام

سلام
آره واقعا لازم بود. ممنون.

دلارام یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 06:27 ب.ظ http://femo935.mihanblog.com/

خیلی بامزه نوشتی کلی خندیدم

سمانه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 07:43 ق.ظ http://weronika.mihanblog.com

سلام بانو
من هم سفر خانواده خودمون تنها رو ترجیح می دم به سفر دسته جمعی
اما حس می کنم آقایون دسته جمعی بهشون بیشتر خوش می گذره

سلام
بله همین طوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد